بعد از 30 سال همکاری EA Sports و فیفا به اتمام رسید و از سال بعد بازی فیفا EA Sports FC نامیده خواهد شد

به گزارش تایمر سرگرمی، الکترونیک آرتز روز سه شنبه گفت که بازی FIFA 23 که در پاییز امسال وارد بازار خواهد شد، آخرین عنوانی خواهد بود که در یک دوره تقریباً 30 ساله، نام فیفا داشته و از جولای 2023، این بازی به EA Sports FC تغییر نام پیدا خواهد کرد.

بعد از 30 سال همکاری EA Sports و فیفا به اتمام رسید و از سال بعد بازی فیفا EA Sports FC نامیده خواهد شد

EA در بیانیه ای گفته، علیرغم این امر و تغییر نام به EA SPORTS FC هیچ یک از بازی های فعلی فوتبال جهانی EA Sports تحت تأثیر قرار نمی گیرد، و EA و فیفا هیجان زده هستند که بزرگترین و شکوهمندترین گیم فوتبال را در اواخر پاییز امسال ارائه کنند. محصول نهایی فیفا همچنین شامل حالت های بازی، ویژگی های نو، تیم ها، لیگ ها، بازیکنان و مسابقات بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خواهد بود.

پاییز گذشته، کم وبر، مدیر کل و مدیر ارشد اجرایی EA Sports، گفت که این شرکت در حال ارزیابی مجدد قرارداد مجوز خود با فیفا است. در همان روز، فاش شد که EA علائم تجاری EA Sports FC را در بریتانیا ثبت کرده است.

در بیانیه روز سه شنبه، اندرو ویلسون، مدیر اجرایی EA گفت: برای نزدیک به 30 سال، ما در حال ساختن بزرگترین جامعه فوتبال جهان - با صد ها میلیون گیمر، هزاران ورزشکار و صد ها لیگ، فدراسیون و تیم بوده ایم.

EA SPORTS FC باشگاهی برای هر یک از آن ها و برای هواداران فوتبال در همه جا خواهد بود.

بیانیه می خواهد به صورت ضمنی بگوید که برند فیفا در شرایط کنونی با توجه به قراردادهای دوطرفه بین EA SPORTS با تورنمنت لیگ قهرمانان یوفا، لیگ برتر انگلیس، بیشتر باشگاه های سری آ ایتالیا، قهرمانی باشگاهی کوپا لیبرتادورس آمریکای جنوبی و غیره چندان مهم نیست. EA Sports FC بیش از 300 شریک دارای مجوز انفرادی خواهد داشت که به گیمرها امکان می دهد در این بازی به بیش از 19000 ورزشکار، 700 تیم، 100 استادیوم و بیش از 30 لیگ در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. اما خب، جام جهانی مردان و زنان، اینگونه از EA SPORTS دریغ خواهد شد!

فیفا یک شریک بسیار با سایقه EA SPORTS بود و از سال 1993 این دو با همکاری داشتند. فقط لیگ NFL , NHL سابقه همکاری شان از فیفا هم بیشتر بوده. (به ترتیب از سال 1988 و 1991 با EA SPORTS همکاری دارند.)

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2049

به "بعد از 30 سال همکاری EA Sports و فیفا به اتمام رسید و از سال بعد بازی فیفا EA Sports FC نامیده خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از 30 سال همکاری EA Sports و فیفا به اتمام رسید و از سال بعد بازی فیفا EA Sports FC نامیده خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید