برگزاری جشنواره منطقه ای قصه گویی در کرمانشاه

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/کرمانشاه مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در کرمانشاه در حال برگزاری است.

برگزاری جشنواره منطقه ای قصه گویی در کرمانشاه

مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری طی روزهای ششم و دهم آبان در کرمانشاه گفت: روز اول جشنواره با شرکت شش قصه گوی برگزیده به صورت مجازی و زنده در سالن نمایش مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کرمانشاه به اجرا در آمد و قصه گوهای بخش های ملی و کلاسیک در استان معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: در این روز فرانک حیاتی، با قصه طبیب طماع، اعظم کرمی با قصه بادی که خوابش می آمد، بابک مجیدی فر با قصه ابر مهربان، طناز فلاحی، با قصه فِری سر به هوا، سوگند میرزایی با قصه من و صبور فرخی با قصه خاله کفشدوزکبه عنوان قصه گوهای بخش ملی و کلاسیک قصه های خود را اجرا نموده و تجلیل شدند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشنواره منطقه ای قصه گویی به شکل مجازی در روز دهم آبان در کرمانشاه، گفت: در این مرحله از جشنواره، قصه گویان بخش آیینی و سنتی جشنواره با حضور چهار برگزیده به قصه گویی خواهند پرداخت.

فتاحی با بیان اینکه بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در بخش های دختران و پسران، زنان و مردان و پدربزرگ ها و مادربزرگها برگزار شده، گفت: این جشنواره در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می گردد که در مرحله استانی آن 400 اثر از سوی قصه گوهای استان کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره رسید و در نهایت پس از انجام مراحل داوری 247 اثر راهی مرحله منطقه ای شد که از بین آنها هم 10 اثر در مرحله منطقه ای پذیرش شده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: مرحله پایانی بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور برگزیدگان مرحله منطقه ای همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1850

به "برگزاری جشنواره منطقه ای قصه گویی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره منطقه ای قصه گویی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید