باگ برخی از هدفون های ایرپادز مکس استفاده از آن را سخت می کند

به گزارش تایمر سرگرمی، با توجه به شکایت های منتشر شده توسط کاربران در فروم پشتیبانی سایت اپل به نظر می رسد که هدفون روگوشی ایرپادز مکس دارای باگی است که باعث می شود باتری این هدفون به سرعت خالی شود.

باگ برخی از هدفون های ایرپادز مکس استفاده از آن را سخت می کند

برای نمونه کاربری درباره این هدفون روگوشی نوشته است که کسی می تواند به من علت این موضوع را توضیح دهد که چرا زمانی که هدفون ایرپادز مکس را در حالی که شارژر باتری آن %60 است در محفظه هوشمند آن قرار می دهم و صبح روز بعد شارژ باتری این هدفون روگوشی به %1 می رسد؟

این کاربر گفته است که تا به امروز چندین بار این موضوع را تجربه کرده است در حالی که این هدفون در محفظه نگهدارنده هوشمند آن قرار داشته و درب آهن ربایی این محفظه هم بسته بوده است. این شخص همچنین گفته است که من مطمئن هستم که این هدفون را به درستی در محفظه آن قرار داده ام.

او در ادامه علت رخ دادن این مشکل را به احتمال زیاد باگ نرم افزاری دانسته و از اپل خواسته است تا با منتشر کردن به روزرسانی نرم افزاری امکان خاموش کردن این هدفون را در اختیار کاربران قرار دهد.

ایرپادز مکس اپل از مشکل خالی شدن زود هنگام باتری رنج می برد

یکی از افراد متخصص درباره طرز کار محفظه نگهدارنده هوشمند ایرپادز مکس در پاسخ به این فرد گفته است: به نظر می رسد زمانی که شما هدفون ایرپادز مکس را در محفظه نگهدارنده آن قرار می دهید، شارژ باتری این هدفون تا صبح خالی می شود.

او در ادامه گفته است: زمانی که این هدفون را در محفظه آن قرار می دهید، این هدفون باید وارد حالت مصرف کم انرژی شود و باتری زیادی را مصرف نکند.

  • توضیح اپل درباره ی حالت ذخیره انرژی ایرپادز مکس

در حالی که اولین شکایت ها درباره این موضوع در ماه دسامبر (آذر) منتشر شدند، ولی شاهد ادامه داشتن این شکایت ها تا ماه ژانویه (دی) هستیم . یکی از کاربران درباره این موضوع گفته است: هر شب زمانی که میزان شارژ باتری هدفون ایرپادز مکس %90 است آن را در محفظه نگهدارنده آن قرار می دهم و صبح روز بعد میزان شارژ باتری این هدفون %0 است.

بسیاری از این کاربران ناراضی از اپل در خواست کرده اند که با منتشر کردن به روزرسانی نرم افزاری این مشکل را رفع کند و بسیاری هم عنوان کرده اند که با توجه به قیمت بالای 549 دلاری این هدفون، کاربران نباید در زمان استفاده با این باگ رو به رو می شدند.

یکی دیگر از کاربران گفته است: به نظر می رسد که مسئله ای وجود دارد. من ایرپادز مکس را به صورت کامل شارژ می کنم و آن را به دقت درون محفظه هوشمندش قرار می دهم که باید باعث شود این هدفون وارد حالت مصرف کم انرژی خود شود. اما بعد از آنکه پس از گذشت چندین ساعت یا در روز بعد دوباره به سراغ این هدفون می روم متوجه می شوم که شارژ باتری این هدفون تمام شده و میزان شارژ باتری آن تنها %1 است.

او در ادامه می گوید که رخ دادن این مشکل از یک هدفون 549 دلاری بعید به نظر می رسد و با توجه به اینکه کاربران نمی توانند پس از استفاده از این هدفون آن را خاموش کنند، به نظر می رسد که ایرپادز مکس اپل دارای باگی جدی است.

  • چگونه ایرپادز پرو اصل اپل را از مدل تقلبی تشخیص دهیم؟

او همچنین می گوید که من شکایت های بسیاری را درباره این موضوع در فروم سایت MacRumors دیده ام، در نتیجه می توانم بگویم که بسیاری از کاربران این مشکل را تجربه کرده اند و امیدوارم که اپل با منتشر کردن یک به روزرسانی نرم افزاری این مشکل را رفع کند.

برخی از این کاربران به این موضوع اشاره کرده اند که زمانی که از هدفون ایرپادز مکس با آیفون استفاده می کنند با این مشکل روبرو نمی شوند و این مشکل را تنها زمانی تجربه می کنند که این هدفون را به دستگاه های غیر اپلی یا اپل TV متصل می کنند.

گفتن این نکته هم ضروری است که طراحی این هدفون به گونه ای است که دارای دکمه ای برای روشن و خاموش کردن نیست و کاربران برای وارد شدن این هدفون به حالت مصرف کم انرژی باید آن را در محفظه ی نگهدارنده آن قرار دهند.

هدفون روگوشی جدید ایرپادز مکس اپل دارای برخی ویژگی هایی است که پیش تر در ایرپادز پرو هم موجود بود. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت حذف نویز محیط فعال و قابلیتی برای شنیدن صدای آهنگ و صدای محیط به صورت هم زمان اشاره کرد.

در زمان فعال بودن قابلیت حذف نویز محیط، این هدفون مانع شنیدن صدا های مزاحم خارجی و نویز های بیرون توسط کاربر می شوند. اما زمان هایی هم وجود دارند که برای کاربران شنیدن صدای محیط اطراف اهمیت پیدا می کند. به عنوان نمونه کاربری که در حال استفاده از این هدفون در فرودگاه باشد دوست دارد که علاوه بر شنیدن موسیقی، از صدا های محیط مانند اعلام اطلاعات پرواز ها مطلع شود. در این حالت این کاربران باید حالت شنیدن صدای محیط را هم فعال کنند که باعث می شود علاوه بر موسیقی، صداها و نویز های محیط اطراف را هم بشنود.

برخی از کاربرانی که این مشکل خالی شدن باتری را تجربه کرده اند می توانند که روش های زیر را برای حل شدن این مشکل امتحان کنند، به نظر می رسد که برخی از کاربران با انجام برخی از این راه حل ها توانسته اند که این مشکل را حل کنند.

  • ایرپادز مکس را فورس ریستارت کنید، برای انجام این دکمه چرخان Digital Crown را همراه با دکمه مربوط به کنترل نویز با یکدیگر فشار دهید تا زمانی که رنگ چراغ نشان دهنده شرایط به نارنجی تغییر کند.
  • می توانید ایرپادز مکس را به تنظیمات کارخانه ای آن ریستارت کنید، برای انجام این کار مراحل قبل را انجام دهید و دکمه ها را به صورت هم زمان تا زمانی فشار دهید تا رنگ چراغ نشان دهنده شرایط به سفید تغییر کند.
  • با استفاده از قسمت تنظیمات بلوتوث در دستگاهتان، ارتباط ایرپادز مکس را با دستگاه قطع کنید.
  • با مراجعه به بخش تنظیمات دستگاهتان قابلیت عوض شدن اتوماتیک میان دستگاه های مختلف در ایرپادز مکس را غیر فعال کنید.
  • از ایرپادز مکس تنها با یک دستگاه استفاده کنید.

در نهایت امیدواریم که اپل به زودی با منتشر کردن به روزرسانی نرم افزاری این مشکل را رفع کند.

  • 7 هدفون که می توانند جایگزین ایرپادز مکس اپل شوند

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1486

به "باگ برخی از هدفون های ایرپادز مکس استفاده از آن را سخت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ برخی از هدفون های ایرپادز مکس استفاده از آن را سخت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید