بازسازی Demons Souls برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

به گزارش تایمر سرگرمی، در برنامه آخر هفته پلی استیشن، شاهد رونمایی یک بازسازی عظیم از بازی Demons Souls بودیم. به لطف این بازسازی، تجربه قسمت اول سری بازی های سولز پس از یک دهه، با گرافیکی بالاتر و روی پلتفرمی کاملا جدید، ممکن خواهد شد.

بازسازی Demons Souls برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عرضه بازی Demons Souls به سال 2009 و کنسول پلی استیشن 3 بازمی گردد. این بازی به هنگام عرضه موفقیت چندان بزرگی کسب نکرد، ولی پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازی سال از سوی گیم اسپات، از سوی جمعیت بزرگتری از گیمرها مورد توجه نهاده شد و توانست به محبوبیت نسبتا بالایی برسد. این دیده شدن، موجب به ساخت قسمت بعدی این سری بازی ها یعنی دارک سولز شد.

بازسازی Demons Souls با همکاری دو استودیوی بلوپوینت گیمز و ژاپن استودیو سونی ساخته می گردد. طبق گفته سونی، بازی کاملا از نو ساخته شده است و با کیفیتی بسیار بالاتر و سرعت اجرای بیشتر، روی پلی استیشن 5 ارایه می گردد.

بازی نماینده ها این امکان را دارند تا به هنگام بازی، از بین قابلیت ها گرافیکی بیشتر مثل ری تریسینگ یا سرعت اجرای بالاتر، احتمالا 60 فریم، یک حالت را انتخاب نمایند.

می توانید در ادامه تریلر معرفی Demons Souls و تصاویری از آن را ببینید.

زمان عرضه بازی برای پلی استیشن 5 تعیین نیست.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 982

به "بازسازی Demons Souls برای پلی استیشن 5 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Demons Souls برای پلی استیشن 5 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید