بازداشت گروهک خرابکار وابسته به ائتلاف سعودی در الحدیده یمن

به گزارش تایمر سرگرمی، نیروهای امنیتی یمن بزرگترین تیم خرابکار وابسته به حزب اخوانی اصلاح در الحدیده را بازداشت کردند.

بازداشت گروهک خرابکار وابسته به ائتلاف سعودی در الحدیده یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دستگاه های امنیتی یمن پیروز شدند بزرگترین تیم خرابکار وابسته به حزب الاصلاح در استان الحدیده را بازداشت نمایند.

یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت، این تیم در آستانه اجرای نقشه ای تخریبی مرتبط با سناریوهای خصمانه بین المللی علیه الحدیده بوده است.

در ادامه این گزارش آمده، حزب الاصلاح به همراه کشورهای متجاوز به یمن و در رأس آنها آمریکا طراحی نموده بوده اند با تحریک هسته های خاموش خود در الحدیده، آشوب، کشتار و انفجار به راه بیندازند.

حزب الااصلاح شاخه گروه اخوان المسلمین در یمن قلمداد می گردد و بعضی از اعضای آن روابط نزدیکی با سران ائتلاف متجاوز به یمن از جمله محمد بن سلمان ولی عهد سعودی دارند.

به همین دلیل، محمد بن سلمان و محمد بن زاید آذرماه سال گذشته (1396) با محمد عبدالله الیدومی رئیس شورای عالی حزب التجمع الیمنی للإصلاح (تجمع یمن برای اصلاح) و عبد الوهاب احمد الآنسی دبیرکل این حزب در ریاض دیدار کردند.

آتش بس در شهر و بندر الحدیده از 27 آذرماه 1397 (18 نوامبر 2018) وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی با انجام حملات مداوم، هر روز آن را نقض می نماید به نحوی که این آتش بس در آستانه شکست قرار گرفته است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 135

به "بازداشت گروهک خرابکار وابسته به ائتلاف سعودی در الحدیده یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت گروهک خرابکار وابسته به ائتلاف سعودی در الحدیده یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید