بارش باران پاییزی امروز و فردا در بعضی استان ها

به گزارش تایمر سرگرمی، کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان های شمالی برای امروز و فردا و تداوم بارش در استان های جنوبی تا روز دوشنبه اطلاع داد.

بارش باران پاییزی امروز و فردا در بعضی استان ها

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در خصوص آخرین شرایط آب و هوای کشور، اظهار کرد: امروز در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه های استان های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: فردا (یکشنبه) در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیز ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های تهران و سمنان بارش باران، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای منطقه ها جنوبی کشور هم از جمله در سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و نیز استان هرمزگان، منطقه ها شرق و جنوب شرق استان فارس، از امروز تا روز دوشنبه بارش پیش بینی شده است که بارش ها بیشتر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در اثر ابر های همرفتی رخ می دهد و در برخی از این نقاط هم شاهد گردوخاک خواهیم بود.

رفیعی ادامه داد: طی امروز و فردا در نیمه شمالی کشور روند کاهشی دما را خواهیم داشت و مجدداً از روز دوشنبه این منطقه ها روند افزایش دما را تجربه می نمایند.

وی اظهار داشت: امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل و نیز منطقه های از جنوب غرب کشور در برخی از ساعات وزش باد شدید و گردوخاک را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: آب های دریای خزر طی دو روز آینده مواج و متلاطم است.

رفیعی در خصوص شرایط هوای تهران، گفت: از نظر شرایط جوی هم آسمان مرکز صاف تا کمی ابری است که گاهی وزش باد را خواهد داشت. دمای هوا در تهران امروز در گرم ترین ساعت به 30 درجه بالای صفر می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2122

به "بارش باران پاییزی امروز و فردا در بعضی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران پاییزی امروز و فردا در بعضی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید