ایران و مقدونیه راه های همکاری های گردشگری را آنالیز کردند

به گزارش تایمر سرگرمی، بلگراد-خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسکوپیه و رئیس اتاق گردشگری مقدونیه در نشستی توسعه همکاری های گردشگری بین دو کشور را مورد آنالیز قرار دادند.

ایران و مقدونیه راه های همکاری های گردشگری را آنالیز کردند

به گزارش خبرنگاران از سفارت ایران در اسکوپیه، حسین کریمی روز چهارشنبه در ملاقات با قاسم شاکری و نمایندگان تعدادی از شرکت های گردشگری مقدونیه طی سخنانی در این جمع هدف از برگزار این نشت را معرفی و شناسایی ظرفیت های بالای گردشگری ایران و آنالیز راه های توسعه همکاری ها در این بخش با استفاده از نظرات و تجربیات بخش خصوصی گردشگری مقدونیه دانست.

وی جاذبه های گردشگری ایران را در سه بخش طبیعی، فرهنگی و تاریخی - باستانی شرح داد و از حضار دعوت کرد که فرصت توسعه همکاری با ایران را از دست نداده و با نگاهی نو فعالیت خود را در این زمینه تشدید نمایند.

کریمی همچنین با اشاره به نگاه دو سویه جمهوری اسلامی ایران در مورد همکاری های گردشگری مقدونیه، حضور شرکت های مقدونیه ای در نمایشگاه های گردشگری ایران از جمله نمایشگاه آینده اصفهان را روش مناسبی برای وسعت بخشیدن به همکاری ها دانست.

رئیس اتاق گردشگری مقدونیه نیز در این نشست طی سخنانی تماس و ارتباط کاری نزدیک اتاق گردشگری مقدونیه با سفارت جمهوری اسلامی ایران را عاملی مهم در این حوزه معرفی کرد و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با ایران در آینده ابراز داشت.

حاضران در ادامه نشست سوالات متعدد خود را درباره امور مربوط به این بخش از جمله تسهیلات ویزا مطرح و پاسخ های مناسب را دریافت کردند.

در این جلسه فیلمی از جاذبه های گردشگری ایران به نمایش درآمد و نمایشگاهی از صنایع دستی و هنری ایران نیز در معرض دید عموم نهاده شد.

اروپام**463**2040

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 168

به "ایران و مقدونیه راه های همکاری های گردشگری را آنالیز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و مقدونیه راه های همکاری های گردشگری را آنالیز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید