افزایش 17 درصدی بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از افزایش 17 درصدی بازدید و نظارت کارشناسان میراث فرهنگی از اماکن و تأسیسات گردشگری استان اطلاع داد.

افزایش 17 درصدی بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: بازدید از هتل ها، مهمان پذیرها، مجتمع های خدماتی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دیگر اماکن و تأسیسات مرتبط با خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در سطح کل استان انجام شد.

او با اشاره به این که در پنج ماهه امسال 2203 مورد بازدید و نظارت از اماکن و تأسیسات گردشگری در استان انجام شد، اضافه نمود: این بازدیدها در پنج ماهه سال گذشته 1878 مورد بود که امسال 17/3 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اضافه نمود: طی این بازدیدها کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان به صورت موردی و در قالب بازدیدهای تلفیقی به همراه کارشناسان و با حضور سرزده نحوه خدمات رسانی، قیمت ها و تعرفه های خدمات، رعایت ضوابط و مقررات صنفی و دیگر موارد آیین نامه مربوط به فعالیت اماکن اقامتی و گردشگری را آنالیز کردند.

او گفت: بازدیدها و نظارت ها باهدف الزام واحدهای گردشگری به رعایت قوانین و آئین نامه های فعالیتی، ارتقای کیفیت خدمات رسانی و در بهبود و افزایش خدمات رسانی به گردشگران انجام شد.

در این بازدیدها کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان، نکات لازم درزمینهٔ رعایت بهداشت و همچنین تذکر و اخطارهای لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران را به مسئولین مهمان پذیرها گوشزد می نمایند.

طرح بازدید و نظارت ویژه از مراکز اقامتی و مجتمع های خدمات رفاهی در طول سال باهدف ارتقای کیفیت مؤسسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرا می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 309

به "افزایش 17 درصدی بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 17 درصدی بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید