از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

به گزارش تایمر سرگرمی، بسیاری از افراد ادعا می نمایند مصرف سرکه سیب برای لاغری تاثیر دارد و به همین علت به طور روزانه آن را مصرف می نمایند؛ اما هنگام مصرف هر ماده ای برای کاهش وزن و لاغری، سوالاتی پیش می آید. همراه ما باشید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

از خواص و فواید انواع سرکه بسیار شنیده اید، به خصوص خواص سرکه برای لاغری و داشتن اندامی متناسب. اما همواره سوالی فکر ما را مشغول می نماید. برترین زمان مصرف سرکه برای لاغری چه زمانی است؟ یا فواید سرکه چیست؟ به همین علت در این مطلب با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا به سراغ خواص سرکه سیب برای لاغری برویم.

خواص سرکه برای لاغری چیست؟

در ادامه این مطلب با خواص سرکه که به لاغری شما یاری می نماید و بعضی دیگر از خواص این ماده جادویی آشنا می شوید.

خاصیت ضد عفونی نماینده

از گذشته های دور که مواد ضدعفونی نماینده کمتر بودند، از سرکه سیب برای ضدعفونی کردن سطوح، درمان قارچ، شپش، عفونت گوش و حتی زگیل استفاده می کردند.

کنترل دیابت

دیابت نوع دو که بر اثر عدم تحرک و سبک زندگی نادرست به وجود می آید، منجر به افزایش قند خون و مقاومت به انسولین می گردد. یکی از خواص سرکه سیب، کاهش قند خون است که می تواند به کنترل و درمان این نوع دیابت یاری کند.

درمان اگزمای پوستی

بسیاری از افراد برای درمان خشکی و اگزمای پوست از سرکه سیب استفاده می نمایند که به اندازه اندکی در محصولات مراقبت پوستی نیز به کار رفته است. اسیدی بودن سرکه سیب در کاهش خشکی و اگزما برای بعضی از افراد یاری نماینده است. بعلاوه می تواند برای کاهش عفونت های پوستی نیز موثر باشد.

بهبود سندروم تخمدان پلی کیستیک

در بعضی از افراد به علت ایجاد حساسیت به انسولین ممکن است عارضه تخمدان پلی کیستیک ایجاد گردد. در تحقیقی که اجرا شده است، با مصرف سرکه سیب به مدت یک ماه و نیم تا 110 روز، 57 درصد از افراد توانستند تخمدان پلی کیستیک خود را درمان نموده و دوباره تخمک گذاری داشته باشند.

برترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری

طبق تحقیقات اجرا شده، مصرف سرکه سیب با وعده های غذایی کاهش سایز میان تنه و کاهش تری گلیسیرید را به همراه داشته است.

از دیگر خواص سرکه سیب می توان به تاثیر آن در کاهش کلسترول بد خون اشاره نمود که در نتیجه نسبت کلسترول خوب به بد را افزایش می دهد. بعلاوه علت دیگری که سرکه سیب در کاهش وزن تاثیر دارد، تاثیر آن در ایجاد احساس سیری در افراد است.

خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری

برترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری پیش از وعده های غذایی است. می توانید یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را در حجم مشخصی از مایعات همانند آب و یا سایر نوشیدنی ها حل کنید و میل نمایید. بعلاوه می توانید از سرکه سیب در تهیه سس سالاد یا در غذای خود بهره ببرید تا خاصیت چربی سوزی آن اثر بگذارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب در شب یلدای 1401 سلامت بمانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2161

به "از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید