از ریزش سقف بازار ارسلان تا خسارت جزیی خانه های قدیمی

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اعزام تیم های ارزیاب برای آنالیز خسارت های احتمالی زلزله 5.2 ریشتری در لافت اطلاع داد.

از ریزش سقف بازار ارسلان تا خسارت جزیی خانه های قدیمی

علی اعمی برنطین در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: پس از وقوع زلزله 5.2 ریشتری در منطقه لافت نیز تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر هرمزگان در منطقه مستر و در حال ارزیابی این زلزله هستند.

وی با بیان اینکه تنها 4 تا 5 خانه قدیمی دچار ریزش جزئی شده اند، توضیح داد: هم اکنون تیم های ارزیاب این جمعیت در حال آنالیز خسارت ها هستند.

اعمی در انتها گفت: خوشبختانه برای هیچ کدام از شهروندان اتفاقی پیش نیامده و هلال احمر و نیروهای امدادی در آماده باش کامل در منطقه مستقر هستند.

همچنین اخلاصی (مدیر مجتمع تجاری ارسلان لافت) در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: قسمتی از یکی از بادگیرهای این مجتمع دچار مشکل شده، ولی همچنان ارزیابی ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز در منطقه لافت در قشم زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر رخ داد. زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد و بنابر اعلام اعلام مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور پنج تیم ارزیاب و بالگرد اورژانس هوایی جهت آنالیز و ارائه خدمات لازم احتمالی به این منطقه اعزام شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 133

به "از ریزش سقف بازار ارسلان تا خسارت جزیی خانه های قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ریزش سقف بازار ارسلان تا خسارت جزیی خانه های قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید