آشنایی با جاذبه های چین

به گزارش تایمر سرگرمی، تاریخ غنی چین و مکان های تاریخی آن در لیست ده چیز برتر قرار گرفته است. شهر ممنوعه , زمانی که خدمه و اعضای خانواده سلطنتی , یک ضربه بی چون و چرا هستند , در حالی که دیوار بزرگ جمعیت را برای دیدن بزرگ ترین سیستم دفاعی در دنیا می کشد. یکی از مهم ترین یافته های باستان شناسی قرن گذشته , جنگ جویان سفال , که برای"حفاظت از امپراطور شی هوانگ در دنیا بعدی"ساخته شده اند , هرگز نمی توانند تحت تاثیر قرار گیرند. جنگل سنگی یونان , شگفتی طبیعت و نمونه شاخص این پدیده است. نماد ملی چین , پاندای غول پیکر , در سراسر زمین جا دارد , اما تعداد کمی از آن ها باقی مانده اند و در پناهگاه های پاندا نگهداری می شوند.

آشنایی با جاذبه های چین

شهر ممنوع بیجینگ، مرکز امپراتوری چین در دوران سلسله های مینگ و کینگ بود (1416 - 1911). در اوج روزه ای اوج خود، بیش از 9 هزار نفر در شهر ممنوعه زندگی می کردند. امروزه، شهر ممنوع بزرگ ترین و بهترین مجموعه کاخ باستانی در دنیا است.

از سفر با تور چین حتما لذت خواهی برد.

ساعات افتتاح: 1 آوریل - 31 اکتبر: 30 تا 17: 30 (10: 10) 30 تا سی و یکم ماه نوامبر: 30 - 31 اکتبر: 40 یوان، دیوار بزرگ چین نزدیک پکن یک نماد undisputable از قدرت نظامی چین باستان، دیوار بزرگ بزرگ ترین سیستم دفاع نظامی در دنیا است. این جاده در شمال چین امتداد دارد و از دهانه رود Yalu در شرق آغاز می گردد و در گردنه jiayu در غرب به سرانجام می رسد و 8،851.8 کیلومتر آن را اندازه گیری می نماید.

ساعت بازگشایی: هر بخش از دیوار دارای ساعت های آغازین خود و هزینه های پذیرش است. اغلب بخش ها زودتر از زمستان / بهار نزدیک می شوند.

Terracotta Warriors از چین، رئیس جمهور سابق فرانسه، ژاک شیراک، زمانی گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که از چین بازدید نموده است مگر این که یکی از این جنگجویان Terracotta را دیده باشد. به عنوان مهم ترین حفاری های باستان شناسی قرن بیستم در نظر گرفته شد - the Warriors و اسب در دهه 1970 کشف شدند.

پاندا Giant Sanctuaries در نزدیکی چنگدو، پاندا بومی غرب و جنوب غربی چین است و یکی از instantly مخلوقات دنیا است. در چین تصویر این خرس سیاه و سفید در هر جنبه از زندگی و pandas اغلب به عنوان سفیران حسن نیت استفاده می گردد.

ساعت افتتاح: Bifengxia پاندا 8: 30 - 18: 00 Research پاندا 4: 00 - 18: 00

این Bund از Suzhou نهر تا Jinling لو در امتداد ساحل غربی رود Huangpu امتداد داشت. این نمودار با یک ردیف از ساختمان های مستعمراتی که به خوبی حفظ شده اند و به خروجی های اف & B و هتل ها تبدیل شده اند معین شده است.

مکان: در امتداد ساحل غربی رود Huangpu بین Suzhou کریک و Jinling لو 6 Huanglong Scenic و منطقه علاقه تاریخی نزدیک Chengdu Huanglong به خاطر پنج attractions اصلی، ponds سنگ آهک، قله های برفی و پوشیده از برف و جنگل های بکر مشهور است. همچنین به عنوان دره اژدهای طلایی نیز شناخته می گردد و رسم اصلی آن، ردیف های آن از ponds سنگ آهک multihued با سایه of متر 5، 588 متر در پس زمینه است.

ساعت آغاز: 09: 10 - 16: 40 چگونه به آنجا برسیم: از Songpan، اتوبوسی وجود دارد که در ساعت 06: 00 و 07: 00 برای پارک ملی Huanglong حرکت می نماید؛ سفر حدود یک و نیم ساعت طول می کشد. از Jiuzhaigou، یک اتوبوس است که در 07: 00 و 07: 30 برای پارک باقی می ماند؛ سفر حدود سه ساعت طول می کشد، اما سفر بازگشت مهارت دارد.

7 معبد بهشت پکن این مجتمع معبد - و - پارک یک مکان نمادین در جنوب بیجینگ و احتمالا ً دومین نقطه مشهور در شهر است. این معبد که در سال توسط امپراتور مینگ لی لو دوک ساخته شده است، پر از symbolisms باستانی است که بهشت را به عنوان یک گنبد گرد و گرد و زمین به عنوان پایه مربعی، تعبیر می نمایند.

8 ساعت: 00: 00 - 22: 00: 00 مارس: 30، 1 ژوئیه تا 31 اکتبر: 00، 1 نوامبر، 1 نوامبر تا 28 فوریه: 00: 00 - 17: 00

انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 146

به "آشنایی با جاذبه های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید