کریمی: گفته بودم تیم شهدای رزکان را به تمام ایران نشان می دهم، قطعاً برای برد مقابل پیکان بازی می کنیم

به گزارش تایمر سرگرمی، محسن کریمی، سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج تأکید کرد، تیمش با هدف پیروزی مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی حاضر می شود.

کریمی: گفته بودم تیم شهدای رزکان را به تمام ایران نشان می دهم، قطعاً برای برد مقابل پیکان بازی می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن کریمی سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: قبل از هر چیز می خواهم یک معرفی از تیمم داشته باشم. ما یک تیم بومی هستیم که از لیگ استانی به لیگ دسته دوم کشور صعود کردیم و به این مرحله از مسابقات جام حذفی رسیده ایم.

وی اضافه کرد: ما در سال 93 هم در جام حذفی شرکت کردیم و در نشست خبری بازی مان با گسترش فولاد یکی از خبرنگاران از من پرسید تیم شما از کدام منطقه است و با چه انگیزه ای در جام حذفی و بازی مقابل یک تیم لیگ رجحان شرکت کردید؟ من آن روز گفتم مطمئن باشید یک روزی این تیم را به تمام ایران نشان می دهم و آن روز هم بازی فردای ما مقابل پیکان است. ما هدف بالایی داریم و کوشش می کنیم به لیگ یک و لیگ برتر هم صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج درباره بازی فردای تیمش مقابل پیکان توضیح داد: اکثر بازیکنان ما بومی هستند و فردا هم با تیم لیگ رجحان پیکان بازی داریم که تیم بزرگی است و یکی از مربیان صاحب سبک را در اختیار دارد. ما بازی سختی با آنها داریم. مطمئن باشید که ما برای باخت نیامده ایم و قطعاً برای برد بازی خواهیم کرد. تفاوت ما با پیکان انگیزه است.

کریمی ادامه داد: تیم ما پر از انگیزه است و در بازی های تدارکاتی مان هم مقابل تیم های لیگ یکی باخت نداشته ایم و فردا نیز باانگیزه برای برد بازی می کنیم.

وی در انتها خاطر نشان کرد: ما یک تیم شخصی هستیم و از روز اول تمام هزینه ها بر عهده برادرم حمید کریمی بوده است. تیم ما تحت حمایت هیچ ارگانی نیست. در حال حاضر یک اسپانسر بخشی از هزینه های تیم ما را برعهده گرفته است و به تیم یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 399

به "کریمی: گفته بودم تیم شهدای رزکان را به تمام ایران نشان می دهم، قطعاً برای برد مقابل پیکان بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: گفته بودم تیم شهدای رزکان را به تمام ایران نشان می دهم، قطعاً برای برد مقابل پیکان بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید