ممنوعیت ورود گردشگران به ایتالیا تا انتها سال تکذیب شد

به گزارش تایمر سرگرمی، روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا چندی پیش با انتشار مصاحبه ای به نقل از داریو فرانچسکینی، وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا خاطرنشان کرد که مرزهای این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا تا خاتمه سال به روی جهانگرد های خارجی بسته خواهند ماند؛ خبری که به سرعت در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری داخلی و خارجی بازنشر داده شد.

ممنوعیت ورود گردشگران به ایتالیا تا انتها سال تکذیب شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

فرانچسکینی در گفت وگویی جدید با روزنامه ایتالیایی ایل ماساجرو در این باره عنوان نموده است: بسیار روشن است که هرگز درباره بستن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران در سال 2020 صحبت و حتی فکر ننموده ام و اکنون کوشش هایم کاملا بر خلاف این ادعاست. چند روز پیش در نشست ویژه وزرای گردشگری اتحادیه اروپا پیشنهاد ایجاد دستورالعمل های مشترک و هماهنگ در سراسر اروپا را در مواجهه با خطر شیوع ویروس کرونا مطرح کردم که بر اساس آن گردشگر ها می توانند آزادانه در اتحادیه اروپا به سفر بپردازند. بنابراین ما مذاکرات دو جانبه ای را با کشورهایی شروع کردیم که گردشگر های متعددی را به ایتالیا می فرستند.

وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا همچنین گفت: متاسفانه اخبار جعلی پیرامون بستن مرزهای ایتالیا با اهداف خصمانه نسبت به کشورمان در حال منتشر شدن است.

جورجیو پالموچی، رئیس آژانس ملی گردشگری ایتالیا نیز با اشاره به این که گردشگری در ایتالیا دوباره و با حداکثر ایمنی و احتیاط ها شروع خواهد شد، گفت: وزیر فرهنگ نیز به صراحت بیان کرد که بستن هیچ مرزی را در آینده در نظر نداریم. به کسانی که عاشق ایتالیا هستند اجازه ورود به ایتالیا را بر اساس تمهیدات دولتی و منطقه ای داده خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد که از لحاظ فنی در حال حاضر و هیچ زمانی مرزهای ایتالیا بسته نبوده است اما به سبب مقررات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هم اکنون سفر به ایتالیا تقریبا غیرممکن است.

منبع: گردشبان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 979

به "ممنوعیت ورود گردشگران به ایتالیا تا انتها سال تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود گردشگران به ایتالیا تا انتها سال تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید