ممنوعیت ورود خودروها به خراسان رضوی

به گزارش تایمر سرگرمی، استاندار خراسان رضوی از مسدود شدن همه جاده های منتهی به این استان از 17 مرداد ماه به علت شرایط حاد شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

ممنوعیت ورود خودروها به خراسان رضوی

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت که در پی اجرایی شدن طرح ممنوعیت سفر به خراسان رضوی با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ وزارت کشور، همه جاده های منتهی به این استان از 17 مرداد ماه به علت شرایط حاد شیوع ویروس کرونا مسدود خواهند بود. وی با اشاره به استقرار نیروی انتظامی و اعمال قانون متخلفان، اضافه کرد:

در قالب این طرح علاوه بر اعمال جریمه برای ورود به شهرهای قرمز، هیچ خوردویی اجازه ورود به استان خراسان رضوی را نخواهد داشت و طبق اقدامات اجرا شده به هیچ عنوان مجوز برای تردد خودروهای مختلف به استان صادر نخواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در بخش هوایی و ریلی نیز ظرفیت ها به اندازه 50 درصد به مدت 10 روز کاهش خواهد یافت، تاکید نمود:

هم اکنون روزانه 70 رام قطار به مقصد مشهد در حرکت است و بیش از 200 پرواز در هفته نیز در فرودگاه مشهد انجام می گردد. از هفته گذشته که طرح ممنوعیت سفر به خراسان رضوی مطرح شده تا به امروز موجب کاهش 20 درصدی مسافران در مشهد شده است، به طوری که طی این مدت ضریب اشغال تخت در مراکز اقامتی مشهد از 70 به 50 درصد کاهش یافته است و با ابلاغ و اجرای این طرح در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر مسافران خواهیم بود.

شایان ذکر است که هم اکنون 25 شهرستان خراسان رضوی در شرایط قرمز واقع شده است که از این میان 70 درصد از بیماران کرونایی خراسان رضوی در مشهد بستری هستند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2008

به "ممنوعیت ورود خودروها به خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود خودروها به خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید