مجتمع گردشگری خلیج فارس خمین آماده بهره برداری می شود

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس اداره میراثفر هنگی، گردشگری و صنایع دستی خمین گفت: مجتمع گردشگری خلیج فارس خمین تا مهرماه امسال به بهره داری می رسد.

مجتمع گردشگری خلیج فارس خمین آماده بهره برداری می شود

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علی مشهدی صبح روز 25 مرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار بخش مرکزی خمین از فرایند ساخت مجموعه گردشگری و سالن های چند منظوره خلیج فارس در این شهرستان بازدید شد.

او بیان نمود: این مجموعه در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع، داری سالن های فرهنگی چندمنظوره و سفره خانه سنتی و سوئیت های اقامتی، و چهار هکتار تالارباغ است که اکنون با پیشرفت 90 درصدی در حال تکمیل است.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خمین در ادامه بیان نمود: فاز اول این پروژه مهرماه امسال آماده افتتاح بهره برداری می شود.

او اشتغال زایی این طرح را برای 20 نفر بیان نمود و گفت: سرمایهگذاری این طرح با مبلغ 60 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی بوده است و اجرای طرح های اشتغال زا و حمایت از بخش خصوصی از برنامه های این اداره کل در سال 99 است.

مشهدی خاطرنشان کرد: سرمایهگذار پروژه گردشگری خلیج فارس از مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای تکمیل آن استفاده کرده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1146

به "مجتمع گردشگری خلیج فارس خمین آماده بهره برداری می شود" امتیاز دهید

3 کاربر به "مجتمع گردشگری خلیج فارس خمین آماده بهره برداری می شود" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع گردشگری خلیج فارس خمین آماده بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید