تور چین: مبلمان گره چینی تداعی کننده سبک سنتی دکوراسیون منزل

به گزارش تایمر سرگرمی، مبلمان گره چینی یکی از مهمترین المان های دکوراسیون سنتی ایرانی است. امروزه استفاده از این مبلمان های سنتی و زیبا فقط محدود به سفره خانه ها، رستوران ها، مکان های اقامتی بومگردی و غیره نیست بلکه در خانه باغ ها، فضای حیاط بیرونی و حتی منزل با سبک سنتی و کلاسیک هم استفاده می شوند. جای تعجب نیست که مدل مبلمان گره چینی استقبال بسیار زیادی کسب نموده است. به علت اوج گرفتن دوباره سلیقه عمومی مردم به سمت دکور و المان های سنتی مخصوصا مبلمان گره چینی، تصمیم گرفتیم تا نکات و ایده هایی در خصوص استفاده از آن در دکوراسیون منزلتان با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

تور چین: مبلمان گره چینی تداعی کننده سبک سنتی دکوراسیون منزل

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مبلمان گره چینی حس نوستالژیک عمیق دکوراسیون سنتی منزل

مبل گره چینی به تنهایی در منزل القا نماینده حس آرامش است و نظم و تقارن را پیش چشمان شما بولد خواهد نمود. در واقع به علت نظم و تقارن هندسی که در ساخت گره چینی ایرانی وجود دارد و گرما و حس طبیعتی که در ساختار چوب به شما منتقل می گردد، همواره حس مثبتی را به فضای شما خواهد داد. اما باید بتوانید برترین مبل گره چینی سنتی که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد و در عین مقاومت بالایی از خود نشان دهد را انتخاب کنید. ما از تجربه خود در این زمینه به شما یاری می کنیم:

جنس مبلمان گره چینی چوبی از چوب های بسیار مرغوب است مثل چوب درختان چنار، گردو، گلابی، راش و نارنج. نمونه هایی از جنس پی وی سی و ام دی اف هم وارد بازار شده اند اما اگر اصالت این نوع مبلمان با همان حس خوب و مثبتش را می خواهید فقط به فکر جنس چوبی باشید.

مبل با طرح گره چینی اسلیمی بیشتر برای مواقعی مناسب است که قصد داشته باشید در فضاهای معنوی منزل خود مبلمان قرار دهید. پس حتما نسبت به طرح و نقش های حکاکی شده بر روی چوب این مبلمان اطلاعات کامل داشته باشید یا از خریدار مطمئن سؤال کنید.

ست مبلمان سنتی گره چینی برترین گزینه برای منزل شماست. امروزه میز عسلی مبلمان گره چینی را هم با این هنر می سازند. برای تناسب کامل با دکوراسیون، حتما ست کامل مبلمان را بخرید.

برترین سبک دکوراسیون داخلی برای مبلمان طرح گره چینی، دکوراسیون سنتی منزل است اما می توانید برای سبک های دیگری مثل کلاسیک و حتی دکوراسیون لوکس هم از این مبلمان بهره ببرید. اما سعی کنید سایر وسایل مثل میز عسلی، میز ناهارخوری، پارتیشن ها و غیره هم از این سبک باشند.

برترین فرش و کفپوش برای قرارگیری در بین مبلمان گره چینی، فرش هایی با طرح و نقوش سنتی است که بیشترین هماهنگی را دارد. فرش هایی با رنگ های گرم مثل قرمز و طرح های ترنج و لچک برترین گزینه هستند. فرش های وینتیج شاید در ظاهر تناسب داشته باشند اما مناسب این نوع مبلمان نیستند. البته می توانید از گلیم های زیبای سنتی هم در بین این مبلمان بهره ببرید.

شیشه های خانه از نوع شیشه های رنگی یا پنجره های ارسی بیشترین مقدار تناسب و هیجان را در منزل شما ایجاد می نمایند. به همین علت وقتی قرار است از مبل سنتی گره چینی در منزلتان بهره ببرید تمامی المان ها از جمله شیشه پنجره های خانه هم باید رنگ و بوی سنتی بگیرند. عبور نور آفتاب و نقش بستن طرح های رنگی سنتی بر روی زمین در بین این مبلمان حس غیر قابل توصیف ایجاد می نماید.

پرده های سنتی قشقایی المان دیگری هستند که به شما یاری می نمایند سبک دکوراسیون خانه خود را کاملا سنتی کنید و بتوانید هماهنگی خوبی بین المان های مختلف مخصوصا نقطه کانونی منزلتان که همان مبلمان گره چینی است برقرار کنید.

کوسن های مبلمان گره چینی ساخته شده از هنر گلیم بافی زیبایی خاصی به این مبلمان می بخشند. همانطور که می دانید کوسن ها بخش جدایی ناپذیر مبلمان هستند که هم در راحتی و هم در زیبایی آنها نقش زیادی دارند. کوسن هایی که از گلیم پوشیده شده اند یا پارچه های سنتی برای آنها استفاده شده برای مبل گره چینی ساده تا طرح دار شما مناسب هستند و از آنها غافل نشوید.

مبل گره چینی سفید برای سبک دکوراسیون مدرن یا خانه هایی که وسایل سفید دارند گزینه بهتری است. معمولا استفاده از این مبلمان را برای خانه های اقلیم های گرمسیری توصیه می کنیم چرا که رنگ سفید با سردی خود، محیط بهتر و لذت بخش تری برای شما رقم خواهد زد.

خرید مبلمان سنتی گره چینی در بازاری که انواع مبلمان را می بینیم بازگشت بسیار خوبی به گذشته است. این نوع مبلمان نه تنها زیباتر هستند بلکه در بعضی مواقع ارزانتر هم تمام می شوند. شما می توانید به بعضی از تولیدی ها سفارش ساخت این نوع مبلمان را با طرح و نقوش دلخواه خود بدهید.

منبع: اتاق
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1767

به "تور چین: مبلمان گره چینی تداعی کننده سبک سنتی دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: مبلمان گره چینی تداعی کننده سبک سنتی دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید