لیگ برتر انگلیس ، یک برد تا رکورد جاودانه برای لیورپول

به گزارش تایمر سرگرمی، لیورپول با ثبت هجدهمین پیروزی در ملاقات با وستهام فرایند شکست ناپذیری خود را در لیگ برتر انگلیس تداوم بخشید و با پیروزی در ملاقات آینده برابر واتفورد به رکورد جاودانه 19 برد خواهد رسید.

لیگ برتر انگلیس ، یک برد تا رکورد جاودانه برای لیورپول

به گزارش خبرنگاران، لیورپول در آخرین بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان وستهام بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. گل های این بازی را واینالدوم در دقیقه 9، صلاح در دقیقه 68 و مانه در دقیقه 81 برای لیورپول به ثمر رساندند و زنندگان گل وستهام هم عیسی دیوپ در دقیقه 12 و فورنالس در دقیقه 55 بودند.

لیورپول با این برد 79 امتیازی شد تا در صدر لیگ برتر یکه تازی کند. وستهام هم با 24 امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته است. در این ملاقات ترنت الکساندر آرنولد هافبک لیورپول بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. آرنولد 2 پاس گل و رابرتسون 1 پاس گل در بازی برابر وستهام به ثبت رساندند. آرنولد در این فصل پیروز به ثبت رکورد شگفت انگیز 24 پاس گل شده است.

لیورپول با فزونی برابر وستهام با رکورد 18 پیروزی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس برابری کرد و قرمزها تنها یک پیروزی برای رسیدن به رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در تاریخ لیگ برتر فاصله دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 813

به "لیگ برتر انگلیس ، یک برد تا رکورد جاودانه برای لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس ، یک برد تا رکورد جاودانه برای لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید