فریرا: تحت تاثیر روانی شکست برابر پرسپولیس قرار نگرفتیم، الهاجری: طرفداران السد حق دارند غمگین باشند

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی پرتغالی السد قطر می گوید تیمش از نظر روانی تحت تاثیر شکست آسیایی برابر پرسپولیس قرار نگرفته است.

فریرا: تحت تاثیر روانی شکست برابر پرسپولیس قرار نگرفتیم، الهاجری: طرفداران السد حق دارند غمگین باشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، مانوئل فریرا در نشست خبری پیش از بازی هفته هشتم لیگ ستارگان قطر برابر السیلیا با اشاره به بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس که با شکست یک بر صفر السد سرانجام یافت گفت: السد پس از بازی با پرسپولیس تمرین زیادی انجام نداد و به بازیکنان استراحت دادیم. البته روشن است که السد از نظر روانی تحت تاثیر شکست برابر پرسپولیس قرار نگرفته و شما پیروزی ما را برابر السیلیا خواهید دید.

سالم الهاجری، دیگر بازیکن تیم السد قطر نیز گفت: طرفداران مان حق دارند که بابت شکست برابر پرسپولیس غمگین باشند اما امید خود را از دست نمی دهیم و یک گام دیگر در ایران پیش رو داریم.

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد قطر ساعت 18:30 دقیقه روز اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. در بازی رفت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در استادیوم جاسم بن حمد دوحه از سد السد گذشت. الخلیفی: فریرا به خوبی پرسپولیس را ارزیابی نکرد، پرسپولیس فراتر از انتظارها بود

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 46

به "فریرا: تحت تاثیر روانی شکست برابر پرسپولیس قرار نگرفتیم، الهاجری: طرفداران السد حق دارند غمگین باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: تحت تاثیر روانی شکست برابر پرسپولیس قرار نگرفتیم، الهاجری: طرفداران السد حق دارند غمگین باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید