ساخت 35 بوستان تازه در تهران ، تملک 17 قطعه زمین در این 6 منطقه برای فضای سبز تازه

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه در سال گذشته حدود 30 بوستان را در سطح مرکز افتتاح کردیم، گفت: سال جاری احداث 35 تا 40 بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای در دستور کار قرار گرفته است.

ساخت 35 بوستان تازه در تهران ، تملک 17 قطعه زمین در این 6 منطقه برای فضای سبز تازه

به گزارش خبرنگاران، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: سال گذشته در بحث فضای سبز برون شهری1500هکتار توسعه کمربند سبز را داشتیم که در امسال نیز 2هزار هکتار توسعه کمربند سبز(جنگل کاری) خواهیم داشت.

وی درباره فضای سبز درون شهری که شامل پارک های محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای است هم گفت: حدود 30 پارک در سال گذشته افتتاح شد و امسال احداث 35 تا 40 پارک محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه در منطقه ها کم برخوردار از نظر فضای سبز 17 قطعه را شناسایی نموده ایم، گفت: این قطعات در منطقه ها 7،8،10،11،12و 17 شناسایی شده اند که در حال تملک آنها هستیم تا بتوانیم این فضاها را به پارک عمومی تبدیل کنیم و سرانه فضای سبز در منطقه ها کم برخوردار به حد قابل قبول برسد تا توزیع عادلانه فضای سبز را داشته باشیم.

مختاری در خصوص زمان افتتاح اکوپارک فرحزاد نیز شرح داد: سعی می کنیم فاز اول اکوپارک فرحزاد به مساحت 54 هکتار امسال افتتاح گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2216

به "ساخت 35 بوستان تازه در تهران ، تملک 17 قطعه زمین در این 6 منطقه برای فضای سبز تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 35 بوستان تازه در تهران ، تملک 17 قطعه زمین در این 6 منطقه برای فضای سبز تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید