جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی ساعات آینده، همانند صبح امروز جوی آرام و پایدار را در غالب نقاط کشور پیش رو خواهیم داشت.

جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای مرتضی ضرابی گفت: امروز در ساعات بعدازظهر شرایط برای رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان کرمان و بخش های شمالی استان هرمزگان مهیا خواهد بود.

وی گفت: فردا در ساعات بعدازظهر رگبار، رعد و برق در بخش هایی از استان های آذربایجان شرقی و غربی شمال استان اردبیل، جنوب استان کردستان و شمال زنجان و ارتفاعات شرقی استان تهران و شمال استان سمنان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی اضافه نمود: همچنین در بخش هایی از جنوبی استان اصفهان و شمال شرق استان فارس این شرایط را پیش رو خواهیم داشت.

آقای ضرابی گفت: در مناطق مرتفع جنوبی استان کرمان نیز در ساعات بعدازظهر فردا کاملاً شرایط برای رشد ابر های جوششی و رگبار و رعد و برق مهیا خواهد بود.

وی اضافه نمود: وزش باد در دو سه روز آینده پدیده غالب در شرق، به ویژه جنوب شرق کشور و منطقه زابل خواهد بود که کاهش کیفیت هوا در این منطقه به همراه دارد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا سرعت وزش باد به حدی خواهد بود که می تواند کاهش کیفیت هوا را به ویژه در نیمه غربی استان به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای ضرابی گفت: آب های خلیج فارس و شرق دریای عمان امروز همچنان مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1643

به "جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید