آنالیز 10 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

به گزارش تایمر سرگرمی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آنالیز 10 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه صورت پذیرفت.

آنالیز 10 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

محمدرضا سهیلی در پنجمین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه 10 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در سطح استان کرمانشاه مورد آنالیز نهاده شد که 9 طرح برای اخذ استعلام و دریافت موافقت اصولی مورد تایید نهاده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اعلام اینکه در این جلسه 9 طرح تایید و مابقی موکول به آنالیز بیشتر شد، گفت: حجم سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر 85 میلیارد تومان است که در صورت تکمیل و بهره برداری برای 102 نفر اشتغال ایجاد می نمایند.

او با اعلام اینکه این طرح ها در حوزه شهرستان های کرمانشاه، پاوه و جوانرود قرار دارند، اضافه کرد: این طرح ها شامل رستوران بین راهی، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بومگردی، هتل آپارتمان، محوطه گردشگری و مرکز تفریحی و تفریح هستند.

سهیلی اظهار کرد: ایجاد پروژهای سرمایه گذاری متناسب با زیرساخت های مورد احتیاج استان و بویژه در حوزه ایجاد تفریحات گردشگری باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: توزیع عادلانه زیر ساخت های گردشگری در سطح یکی دیگر از مواردی است که احتیاج به توجه خاص دارد و باید با ایجاد مشوق هایی برای تسهیل در حضور سرمایه گذاران در این منطقه ها باعث تغییر دید مردم نسبت به این سایر نقاط گردشگری سطح استان گردد.

او گفت: ایجاد پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در هر نقطه از استان موجب رونق منطقه و ایجاد مشاغل جانبی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذاران یکی از اولویت های این اداره کل است، گفت: درخواست ها و پرونده های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی در سریع ترین زمان ممکن مورد آنالیز قرار میگیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2088

به "آنالیز 10 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 10 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید