اصلاح مرزبندی منطقه ها 22 گانه تهران ، تمهیداتی برای جلوگیری از بروز چالش در املاک لب مرز ، کمترین مداخله را در مرز منطقه ها داشتیم

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون شهرسازی، خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: طرح به اتمام رسیده و مرز منطقه ها از حالت 22 محله ای در سه سناریو حداکثری، میانی و حداقلی تغییر نموده و شکلی از مداخله در مرزبندی لحاظ شده است.

اصلاح مرزبندی منطقه ها 22 گانه تهران ، تمهیداتی برای جلوگیری از بروز چالش در املاک لب مرز ، کمترین مداخله را در مرز منطقه ها داشتیم

به گزارش خبرنگاران، رضا بصیری با بیان اینکه منطقه ها 22 گانه شهر به لحاظ کارکردی با مسائل و مسائل زیادی روبرو هستند، اظهار کرد: با توجه به این موضوع باید اصلاحاتی در نظام مرزبندی صورت می گرفت.

معاون شهرسازی، خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه ما مرزبندی ها را مورد مطالعه قرار داده ایم، یادآور شد: طرح به اتمام رسیده و مرز منطقه ها از حالت 22 محله ای در سه سناریو حداکثری، میانی و حداقلی تغییر نموده و شکلی از مداخله در مرزبندی لحاظ شده است.

وی با اعلام اینکه در سناریوی حداقلی که بیشترین قابلیت اجرایی را دارد سعی کردیم کمترین مداخله را در مرز منطقه داشته باشیم، توضیح داد: ممکن است چالش هایی در املاک و مستغلات و بعلاوه مقاومت از سوی مدیریت شهری محله و مردم وجود داشته باشد که بر این اساس، چکش کاری امر با معاونت امور منطقه ها انجام می گردد تا کمترین مقاومت را ببینیم.

بصیری با بیان اینکه رفت و برگشت این طرح با تک تک منطقه ها 22 گانه شهرداری اجرا شده است، اظهار داشت: در کوشش هستیم که این طرح به عنوان لایحه مطرح و ابلاغ گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2138

به "اصلاح مرزبندی منطقه ها 22 گانه تهران ، تمهیداتی برای جلوگیری از بروز چالش در املاک لب مرز ، کمترین مداخله را در مرز منطقه ها داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح مرزبندی منطقه ها 22 گانه تهران ، تمهیداتی برای جلوگیری از بروز چالش در املاک لب مرز ، کمترین مداخله را در مرز منطقه ها داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید