یک پروژه هلال احمر در دامغان کلنگ زنی می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، حمیدرضا داوودیان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره برنامه های هلال احمر دامغان برای سفر معاون هلال احمر کشور هم زمان با واپسین روز آبان ماه، تأکید کرد: پایگاه ثابت امداد و نجات جمعیت هلال احمر دامغان در 120 کیلومتری جنوب این شهرستان با حضور مسئولان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با زیربنای 150 مترمربع کلنگ زنی می گردد.

یک پروژه هلال احمر در دامغان کلنگ زنی می گردد

وی بابیان اینکه برای این پایگاه ساخت چهار اتاق شامل اتاق درمان سرپایی مصدومیم، اسکان اضطراری و اسکان کارکنان امدادگر پیش بینی شده است، اضافه کرد: برای این طرح 300 میلیون تومان اعتبار و از محل اعتبارات توسعه متوازن پیش بینی شده که تاکنون 100 میلیون تومان آن جذب شده است.

پیشنهاد ایجاد پد بالگرد

رئیس هلال احمر دامغان بابیان اینکه منطقه سرکویر پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای دارد که پس از اجرای عملیات عمرانی این پایگاه به ثابت تغییر کاربری خواهد داد، تأکید داشت: این پایگاه در محور مواصلاتی به استان های اصفهان و یزد متصل می گردد که در طول سال تصادفات متعددی را شاهد است و لذا ایجاد یک پایگاه دائمی در این محل الزامی به نظر می رسید که خوشبختانه مجوز آن از سوی هلال احمر کشور اخذ شد.

داوودیان بابیان اینکه ایجاد پد بالگرد و انبار امدادی نیز در منطقه سر کویر به هلال احمر کشور داده شده است، توضیح داد: در سطح دامغان دو پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای شامل پایگاه نعیم آباد در محور دامغان به شاهرود و پایگاه چشمه علی در کنار یک پایگاه موقت در منطقه سرکویر وجود دارد.

وی از وجود 70 امدادگر آموزش دیده در سطح دامغان اطلاع داد و اضافه کرد: این شهرستان 550 داوطلب ثبت نام شده در سامانه سازمان جمعیت هلال احمر کشور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 81

به "یک پروژه هلال احمر در دامغان کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پروژه هلال احمر در دامغان کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید