کسی در فدراسیون ورزش های رزمی جوابگو نیست ، یک فرد و چند پست!

به گزارش تایمر سرگرمی، در حالی که دبیرفدراسیون ورزش های رزمی از برخورد قاطع با مسببین تخلف در جریان برگزاری رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داده بود، اما تاکنون هیچ گونه برخوردی صورت نگرفته و مسئولان فدراسیون نیز حاضر به پاسخگویی نیستند.

کسی در فدراسیون ورزش های رزمی جوابگو نیست ، یک فرد و چند پست!

به گزارش خبرنگاران، مسابقات گراپلینگ کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در روزهای پنج شنبه و آدینه 11 و 12 بهمن ماه به میزبانی رباط کریم برگزار گردید. در جریان برگزاری این رقابت ها که در اوج بی قانونی و بدون نظارت مناسبی از سوی فدراسیون ورزش های رزمی انجام شد، در کمال تعجب مسابقات در 4 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از صبح تا نیمه شب ادامه داشت و همین امر اعتراض زیاد ورزشکاران و خانواده های آنان را که بسیاری از آن ها نیز از استان های دور و نزدیک راهی رباط کریم شده بودند را به دنبال داشت.

این مسابقات با حضور حدود 800 ورزشکار برگزار و هر ورزشکار نیز مجبور به پرداخت مبلغ 80 هزار تومان به عنوان ورودی مسابقات بود اما در عمل رقابت ها در اوج بی نظمی و بدون امکانات خاصی که در شأن یک ورزشکار باشد، همزمان در 4 رده سنی و با حضور انبوه نفرات شرکت نماینده از نونهال تا بزرگسال برگزار گردید. علی رغم اخذ 80 هزار تومان ورودی برای هر نفر، اما هزینه تهیه غذا نیز بر عهده خود ورزشکاران بود!

پس از پیگیری های خبرنگاران و انتشار این خبر که با تصاویر و فیلم برگزاری رقابت ها همراه بود، فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش های رزمی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: هنوز درباره این موضوع اطلاع دقیقی ندارم و ناظران گزارش خود را به ما اعلام نکرده اند. قرار است این گزارش تا 13 بهمن به ما برسد و اگر مسابقات تا نیمه شب برگزار گردیده باشد برخورد انضباطی خواهیم کرد.

حال با گذشت 16 روز از وعده دبیر فدراسیون ورزش های رزمی و دیگر مسئولان این فدراسیون برای برخورد قانونی با متخلفین، نه تنها هیچ گونه اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی این فدراسیون در این باره انجام نشده، بلکه هیچکدام از مسئولین فدراسیون حاضر به جوابگویی نیستند و زحمت جواب دادن به تماس ها را به خود نمی دهند.

رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی نیز مانند همواره جوابگوی خبرنگاران در قبال مسائل پیرامون این فدراسیون نیست. جالب اینکه در بسیاری از موارد تلفن همراه آقای رئیس یا خاموش است و یا به گفته دیگر مسئولان فدراسیون، وی در محل کار خود حضور ندارد!

از سوی دیگر شنیده می گردد بعضی افراد نیز در این فدراسیون همزمان چندین پست را چه در فدراسیون و چه خارج از فدراسیون در اختیار دارند.

به طور قطع وزارت ورزش و نهادهای نظارتی باید توجه و نظارت بیشتری بر نحوه عملکرد بعضی فدراسیون های ورزشی داشته باشند و به بعضی مسئولان این نکته را گوشزد نمایند که جوابگویی به رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم یک وظیفه و نه لطف آن هاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 138

به "کسی در فدراسیون ورزش های رزمی جوابگو نیست ، یک فرد و چند پست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی در فدراسیون ورزش های رزمی جوابگو نیست ، یک فرد و چند پست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید