لو: اوزیل کاملاً در اتهامات نژادپرستانه اش اغراق نموده است

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اتهامات نژادپرستانه هافبک آرسنال را رد کرد.

لو: اوزیل کاملاً در اتهامات نژادپرستانه اش اغراق نموده است

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اتهامات نژادپرستانه ای که مسعوت اوزیل پس از جام جهانی به سران اتحادیه فوتبال آلمان زد و سپس از تیم ملی فوتبال آلمان اعلام بازنشستگی کرد، گفت: مسعوت اوزیل تا به امروز با من تماسی نگرفته است. اوزیل کاملاً در اتهامات نژادپرستانه اش اغراق نموده است.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به عکس دریافت اوزیل و گوندوگان با رجیب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه که جنجال زیادی در آلمان به پا کرد، گفت: فکر می کنم ما وضعیت عکس دریافت اوزیل و گوندوگان با رئیس جمهور ترکیه را خیلی دست کم گرفتیم. به اعتقاد من زمانی که این دو پیش اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان بودند، ما می توانستیم روی جام جهانی تمرکز کنیم. به هر حال من قطعاً اوزیل را به دلایل ورزشی برای همراهی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی انتخاب کردم.

لو توضیح داد: تا به امروز صحبتی در مورد این ماجرا ننموده بودم چون مشاور اوزیل بعدازظهر روز یکشنبه با من تماس گرفت و گفت که مسعوت می خواهد بخش سوم از بیانیه اش را منتشر کند. خود اوزیل اما با من تماسی نگرفت. در گذشته همیشه من در چنین مواردی ارتباط خوبی با بازیکنان داشته ام و با یکدیگر بحث و گفت وگو می کردیم. به هر حال اوزیل راه خود را انتخاب کرد و باید به تصمیم او احترام بگذارم.

سرمربی تیم ملی آلمان در بخش پایانی صحبت هایش اعلام نمود: هرگز هیچگونه نژادپرستی در اتحادیه فوتبال آلمان نبوده است. از زمانی که من با اتحادیه فوتبال آلمان همکاری دارم، هرگز هیچگونه رویکرد نژادپرستانه ای ندیده ام. مسعوت و ایلکای هم همیشه با ارزش های تیم ملی شناخته گردیده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 7

به "لو: اوزیل کاملاً در اتهامات نژادپرستانه اش اغراق نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو: اوزیل کاملاً در اتهامات نژادپرستانه اش اغراق نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید