فوتبال دنیا، نیمار: لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است، کریستیانو رونالدو یک اعجوبه است

به گزارش تایمر سرگرمی، فوتبال دنیا - نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می گوید لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است، این در حالی است که از کریستیانو رونالدو هم چیزهایی فراگرفته است.

فوتبال دنیا، نیمار: لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است، کریستیانو رونالدو یک اعجوبه است

به گزارش خبرنگاران، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که سابقه بازی کنار لیونل مسی و سابقه بازی مقابل کریستیانو رونالدو را دارد به تمجید از دو فوق ستاره فوتبال دنیا پرداخت که در سال های اخیر رقابت نزدیکی با یکدیگر برای کسب عناوین انفرادی و تیمی داشته اند.

نیمار که در سال 2017 در ازای پرداخته شدن رقم 222 میلیون یورویی فسخ قراردادش از بارسلونا جدا و به پاری سن ژرمن پیوست، در گفت وگو با رسانه آمریکایی The Players Tribune گفت: من سابقه بازی با مسی را دارم، کسی که به اعتقاد من یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است. او الگوی من در فوتبال است. از هر روز بازی یا تمرین در کنار مسی و حتی دیدن بازی های او، چیزهایی یاد گرفتم. همین باعث قوی تر شدنم و افزایش ظرفیتم در زمین شد و هنوز هم در حال یادگیری از لئو هستم.

وی همچنین در تمجید از فوق ستاره پیشین رئال مادرید که در این تابستان به یوونتوس ملحق شد، گفت: کریستیانو رونالدو هم یک اعجوبه است. تقابل با او خوشایند و البته باعث افتخار است، اما باید خودمان را آماده تر کنیم. او یکی از فوق العاده ترین فوتبالیست ها در فوتبال است، بنابراین در تقابل با او باهوش تر و هوشیارتر بود، اما در عین حال از کریس هم می گردد چیزهای زیادی آموخت. بارسلونا در صدد پس دریافت نیمار از پاری سن ژرمن است

نیمار در سرانجام اعلام نمود: هر دوی آنها انسان های بزرگی هستند که می توانم با آنها ارتباط برقرار کنم چون می خواهم از آنها یاد بگیرم، چون چیزهای بیشتری می خواهم، چون به دنبال گلزنی، پیروزی و کسب عناوین بیشتر هستم. با این شرایط هر روز در حال یادگیری از آنها هستم.

نیمار 26 ساله در فصل جدید لوشامپیونه روی فرم و شکل خوبی است و تا کنون در 9 بازی 8 گل برای پاری سن ژرمن در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 68

به "فوتبال دنیا، نیمار: لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است، کریستیانو رونالدو یک اعجوبه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیمار: لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است، کریستیانو رونالدو یک اعجوبه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید