فوتبال دنیا، برگزاری بازی های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم فینال جام دنیای 2018

به گزارش تایمر سرگرمی، فوتبال دنیا - اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با برگزاری بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم فینال جام دنیای 2018 روسیه موافقت کرد.

فوتبال دنیا، برگزاری بازی های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم فینال جام دنیای 2018

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، تیم فوتبال زسکا مسکو امروز (جمعه) پاسخ درخواست خود از یوفا جهت برگزاری بازی های خانگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم لوژنیکی را دریافت کرد.

سرویس رسانه ای تیم فوتبال زسکا مسکو با اعلام موافقت یوفا برای برگزاری بازی های خانگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم لوژنیکی از انتشار برنامه بلیت فروشی طی روزهای آینده اطلاع داد.

تیم فوتبال زسکا مسکو 3 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم های رئال مادرید اسپانیا، رم ایتالیا و ویکتوریا جمهوری چک را در استادیوم لوژنیکی برگزار خواهد نمود. در این استادیوم دیدارهای افتتاحیه و فینال جام جهانی 2018 روسیه برگزار گردیده بودند.

همچنین ماکسیم بوکوف، مدافع تیم فوتبال زسکا مسکو درباره برگزاری بازی های خانگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم لوژنیکی گفت: این یک پیغام خوب در آستانه بازی ها است و تمامی بازیکنان تیم فوتبال زسکا با شرایط استادیوم لوژنیکی مسکو آشنا هستند. همه می دانند که بازی ما با تیم فوتبال رئال مادرید بسیار جذاب خواهد بود و استادیوم لوژنیکی مسکو مملو از تماشاگر می گردد. در فصول گذشته زمانی که بازی های لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم خانگی برگزار می کردیم بسیاری از تماشاگران به دلیل کمبود جا از تماشای آن باز می ماندند. حالا با رفتن به استادیوم لوژنیکی مسکو شرایط فرق می نماید و تماشاگران بیشتری برای حمایت از تیم فوتبال زسکا می آیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 28

به "فوتبال دنیا، برگزاری بازی های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم فینال جام دنیای 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، برگزاری بازی های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم فینال جام دنیای 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید