فرنگی کاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

فرنگی کاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هلاری ماگیسالو از استونی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان رضوان آرنات از رومانی و لائونی از الجزایر مبارزه می نماید. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم که 27 نفر شرکت نموده اند، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کوزوب از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه آلن میرزویان از روسیه و روایندر از هند می رود.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با راماز زوئیدزه از گرجستان پیکار می نماید و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده تونی اوجالا از فنلاند و آرام واردانیان از ازبکستان می رود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور اول با داوید لوسونزی از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان روسیان درمانسکی از بلغارستان و برهان آکبوداک از ترکیه دیدار می نماید.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری در دور نخست استراحت می نماید و در دور دوم با مجیا کاستلو از هندوراس مبارزه می نماید وی در صورت پیروزی در این مسابقه در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان یوتا نارا از ژاپن و دیپانشو از هند می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (سه شنبه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 77

به "فرنگی کاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید