سخنگوی شورای شهر زنجان اطلاع داد؛ پیشرفت 45 درصدی پل گلشهر زنجان، مبلغ کل پروژه 24 و نیم میلیاد تومان است

به گزارش تایمر سرگرمی، سخنگوی شورای شهر زنجان از پیشرفت 45 درصدی پل گلشهر زنجان خبر داده و گفت: این پل معادل پیشرفت فیزیکی پیشرفت ریالی هم داشته است.

سخنگوی شورای شهر زنجان اطلاع داد؛ پیشرفت 45 درصدی پل گلشهر زنجان، مبلغ کل پروژه 24 و نیم میلیاد تومان است

سجاد خدایی در گفت و گو با گروه استان های خبرنگاران از زنجان ؛ اضافه کرد: مراحل ساخت پل گلشهر مطابق با برنامه زمان بندی جلو می رود و تاکنون نزدیک 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی توضیح داد: تا این مرحله از کار دیوارهای نگهدارنده کار شده و الان در حال خاک ریزی هستند.

سخنگوی شورای شهر زنجان گفت:50 درصد از ستون ها کارگذاری شده و مراحل کار در بازه زمانی که مد نظر بوده صورت گرفته و به جرات می توان گفت که اگر جلوتر از برنامه زما بندی نباشیم عقب تر نیستیم.

وی با بیان اینکه مبلغ کل پروژه 24 و نیم میلیاد تومان است ، گفت: تاکنون از این میزان نزدیک 9 میلیارد تومان هزینه شده است.

سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه ها در شهر به صورت منطقی طراحی شده است، اضافه کرد: پل گلشهر هم یکی از پروژ های است که امیدواریم در بازه زمانی تعریف شده به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد تا اعتماد سازی گردد .

الف

پل گلشهر با 24 و نیم میلیارد تومان ساخته می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 73

به "سخنگوی شورای شهر زنجان اطلاع داد؛ پیشرفت 45 درصدی پل گلشهر زنجان، مبلغ کل پروژه 24 و نیم میلیاد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی شورای شهر زنجان اطلاع داد؛ پیشرفت 45 درصدی پل گلشهر زنجان، مبلغ کل پروژه 24 و نیم میلیاد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید