تیم فوتسال سوهان محمد سیما به رده سوم لیگ برتر صعود کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار گردید و در یکی از دیدارها تیم سوهان محمد سیمای قم با برتری خانگی برابر شهروند ساری به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما به رده سوم لیگ برتر صعود کرد

تیم های سوهان محمد سیمای قم و شهروند ساری عصر چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار تیم سوهان محمد سیما توانست 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و با این برد به جمع 3 تیم بالای جدول راه یابد.

در این مسابقه که با استقبال پرشور طرفداران قمی برگزار گردید و باشگاه سوهان محمد سیما تماشای آن را رایگان اعلام نموده بود ناصر اطمینان که در بازی گذشته برابر ارژن شیراز غایب بود 2 گل به ثمر رساند و هاشم فرج زاده دیگر گلزن نماینده فوتسال قم بود.

تیم سوهان محمد سیما با این پیروزی به نوعی انتقام شکست 7 بر یک بازی رفت برابر شهروند ساری را از حریف خود گرفت و اکنون در بهترین موقعیت خود در جدول از ابتدای لیگ برتر واقع شده است در حالی که 4 هفته به خاتمه لیگ باقی مانده است.

هدف حسین صبوری این است که تیمش تا خاتمه فصل این صندلی را حفظ کند تا بتواند با قرار دریافت برابر تیم ششم جدول در پلی آف، شانس بیشتری برای موفقیت در مرحله نهایی لیگ به دست بیاورد در حالی که تیم های فرش آرای مشهد و حفاری خوزستان 2 امتیاز کمتر از سوهان محمد سیما دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 104

به "تیم فوتسال سوهان محمد سیما به رده سوم لیگ برتر صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال سوهان محمد سیما به رده سوم لیگ برتر صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید