تمایل عمویی برای بازگشت به تیروکمان

به گزارش تایمر سرگرمی، دارنده مدال نقره جام جهانی شانگهای چین گفت: اگر از سوی فدراسیون تیروکمان مورد حمایت قرار بگیرم، به تیم ملی بازخواهم گشت و قول مدال می دهم.

تمایل عمویی برای بازگشت به تیروکمان

یاسر عمویی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حضورش در انتخابی تیم ملی تیروکمان که 27 و 28 مهر در سایت تیروکمان برگزار می گردد، اظهار کرد: دوست داشتم در انتخابی تیم ملی تیروکمان و در بخش کامپوند شرکت کنم که متاسفانه به خاطر تصادفی که داشتم عضله پشت پای راستم دچار پاره گی شد و چند ماهی نمی توانم تیر بزنم. البته بعد از بهبودی پام دوباره تمرینات خود را شروع خواهم کرد.

وی گفت: اگر از سوی فدراسیون تیروکمان مورد حمایت قرار بگیرم و بدهی هایی که مربوط به فدراسیون قبلی است، پرداخت گردد، بدون شک به تیم ملی باز خواهم گشت و قول کسب مدال هم خواهم داد. هر چند مطمئنم شعبانی بهار نسبت به بدهی های گذشته تعهدی ندارد و پرداخت هم نمی کند. اما اگر یقین پیدا کنم بعد از بازگشت به تیم ملی از نظر مالی و تجهیراتی مورد حمایت قرار می گیرم، دوباره تیر خواهم زد.

دارنده مدال نقره دانشجویان دنیا در سال 2017 افزود: اگرچه در حال حاضر مصدوم هستم اما در گذشته نیز قبل از شرکت در مسابقات دانشجویان دنیا به مدت 10 ماه دچار آسیب دیدگی شده بودم که با 2 ماه تمرین توانستم خود را به مسابقات برسانم و به مدال نقره دست پیدا کنم. الان نیز اگر فدراسیون قول حمایت بدهد، با آمادگی بالایی به تیم ملی بازخواهم گشت.

عمویی اعلام نمود: متاسفانه مسوولین شهرستان تاکستان هیچ حمایتی از من نمی نمایند و حتی با وجود اینکه بارها قبل از اعزام به تورنمنت های مهم قول جوایز از جمله زمین و آپارتمان به من داده بودند، به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند و برای دریافت جوایزم به من می گفتند باید هزینه زمین یا آپارتمان را باید خودم پرداخت کنم.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا با رییس فدراسیون تیروکمان برای بازگشت به تیم ملی جلسه ای داشتید یا خیر؟ گفت: چند بار برای ملاقات با او تماس گرفتم اما جوابی دریافت نکردم. همچنان منتظر هستم تا از سوی فدراسیون برای ملاقات با شعبانی بهار به من زنگ بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 58

به "تمایل عمویی برای بازگشت به تیروکمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل عمویی برای بازگشت به تیروکمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید