برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی است

به گزارش تایمر سرگرمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وضعیت کنونی برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی است.

برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی محمد احمدی صبح امروز دوشنبه، 16 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، این هفته را یادآور خدمات و ایثارگری های این قشر خدوم دانست و اضافه نمود: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و ثبات کوشش های زیادی نموده و همه باید برای ایجاد امنیت که از یکی از مقوله های پیشرفت و توسعه جامعه است کوشش کنیم.

وی اظهار کرد: ثبات و امنیت دو وجه هستند که قلب امنیت داخلی به عهده سبزپوشان نیروی انتظامی است، دشمنان انقلاب اسلامی امروز با فشار از بیرون، ناامنی در داخل کشور را در دستور کار قرار داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناجا در 4 دهه اخیر به خوبی در برابر ناامنی ها مقابله نموده است اما امروز دشمن با جبهه های جدید به دنبال اختلال در امنیت کشور است.

احمدی توضیح داد: پلیس در مقابل حربه های جدید دشمن توطئه ها را خنثی نموده و با کسانی که آسایش مردم را سلب نمایند برخورد می نماید.

وی با اشاره به وظیفه مهم نیروی انتظامی در این شرایط اقتصادی ادامه داد: برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی در وضعیت کنونی است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی حافظان امنیت ایران اسلامی هستند، بیان کرد: ملت در تمام کشور قدردان این امنیت و آرامش هستند و دولت در تمام عرصه ها در کنار نیروی انتظامی خواهد بود .

احمدی با بیان اینکه یکی از استان های امن کشور هستیم، افزود: با کوشش های فرماندهی و اعضای نیروی انتظامی ثبات و امنیت مطلوبی در استان برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 48

به "برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با محتکران و مخلان اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید