انتقاد مشترک دایی و کی روش از پرسپولیس

به گزارش تایمر سرگرمی، حرف های کارلوس کی روش درباره امکانات و وضعیت پرداخت ها در تیم ملی و مقایسه آن با پرسپولیس در روزهای سرنوشت ساز جام ملت های آسیا، جنجال رسانه ای در ایران به پا نموده. کی روش از سفر پرسپولیس با فرست کلاس حرف زد و البته با ترجمه بی دقت حرف هایش بحث نان سر سفره مردم نیز به داغ شدن این ماجرا اضافه کرد. (درباره ترجمه مصاحبه کی روش اینجا بخوانید: منظور حرف های کی روش چه کسانی بودند؟ ملت ایران یا کادر فنی؟) اختلافات کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ نیز این حرف ها را کنایه دارتر جلوه داده تا فوتبال ایران چند روز درگیر جدل و بیانیه باشد (پرسپولیس - کی روش ، چند واژه که کاش هرگز نوشته نمی شد) و شبکه های اجتماعی نیز محلی گردد برای مخالفت ها و موافقت ها. -

انتقاد مشترک دایی و کی روش از پرسپولیس

جالب اینکه لابه لای این بحث ها، مصاحبه چند ماه پیش علی دایی نیز پیدا شده، با جملاتی که به حرف های کارلوس کی روش شباهت دارد. علی دایی که بخشی از مطالبات خود از پرسپولیس را در اقدامی به نفع باشگاه بخشید، درباره وضعیت اقتصادی پرسپولیس و مقایسه اش با دورانی که سرمربیگری در تیم ملی را برعهده داشت، گفته بود:

من اصلا این حرف تان را قبول ندارم که پرسپولیس مشکل اقتصادی دارد. خیل عظیم مردم و طرفدار که همه جوره یاری می نمایند. باید مدیری باشد که سرمایه ها را درست جذب کند و درست استفاده کند. عدم مدیریت ها باعث شده تا یک بدهی سنگین به جا بگذارند. تیمی که پول ندارد قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا در دبی اردو می گذارد و بعد به ژاپن می رود و من شنیدم بعد از آن هم اردوی خود را در ژاپن می گذارد و به ایران برمی شود؟ چطور می گویید این تیم پول ندارد؟ پس عذر می خواهم هزینه های این سفر در دو شهر که جزو گران ترین های جهان هستند (توکیو - دبی) چطور تامین شده است؟ اصلا شما نگاه کنید و بگویید چطور پول ندارند؟ شما با یک آدم بی سواد حرف می زنید؟ مطمئنا همه جای جهان را دیدیم. چطور ما قبلا مربی تیم ملی بودیم و یک بازی تدارکاتی می خواستیم به ما نمی دادند، آن زمان پولدار بودیم و همه علیه ما بودند اما الان پرسپولیس بی پول شده؟ پرسپولیس الان می تواند با 12 میلیارد تیم ببندد؟ این حرف ها چیست که می گویید؟

آیا علی دایی و کارلوس کی روش یک حرف را با زبانی متفاوت و موقعیتی متفاوت درباره پرسپولیس به زبان آورده اند؟ انگار اینطور به نظر می رسد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 119

به "انتقاد مشترک دایی و کی روش از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مشترک دایی و کی روش از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید