یک مسئله در پرسپولیس: تیر دروازه!

به گزارش تایمر سرگرمی، در نیم فصل اول لیگ هجدهم 56 ضربه بازیکنان با بی دقتی یا بدشانسی به تیردوازه حریف برخورد کرد و گل نشد. در بین تیم هایی که بیشترین ضربه را به تیر زدند، پرسپولیسی ها با هشت ضربه به دیرک پیشتاز بودند و رکورد جدیدی در لیگ برتر خلق کردند. استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی هم بدشانس بودند و شش باری به تیر زدند. احتمالا اگر بخشی از این توپهای به تیر خورده گل می شد این تیم ها امتیازهای بیشتری جمع می کردند. سپاهان صدرنشین لیگ هم دو بار به تیر زد. جالب اینکه پارس جنوبی اصلا توپی که به تیر دروازه اش بخورد مشاهده نکرد.

یک مسئله در پرسپولیس: تیر دروازه!

خوش اقبالی دایی

برخورد توپ به تیر دروازه را می توان یک خوش اقبالی در نظر گرفت. با این حساب سایپا و استقلال خوزستان خوش شانس ترین تیم های نیم فصل اول بودند که شش بار توپ به تیرشان خورد. تراکتورسازی سپیدرود، نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان هم در یاری دریافت از تیر دروازه در رده دوم قرار داشتند با برخورد پنج توپ به تیر دروازه. سپاهان هم از این فاکتور سود برد و چهار بار توپ به تیر دروازه اش برخورد کرد.

سرخابی ها اما چندان از تیر دروازه یاری ندریافتد، پرسپولیس تنها یک بار توپ به تیر دروازه اش نشست و استقلال دو مرتبه. پرسپولیس و پارس جنوبی جم با یک دیرک کمترین برخورد توپ به تیر دروازه شان را مشاهده کردند. جالب اینکه تیر دروازه در بازیهای پارس جنوبی ابزار تقریبا بیکاری بود؛ این تیم اصلا به تیر نزد و تنها یک بار هم توپ به دیرکش اصابت داشت.

تیرزن ها

در بین بازیکنان سه بازیکن در نیم فصل اول در زدن توپ به تیر هت تریک کردند. علی علیپور، مهاجم پرسپولیس یکی از آنهاست، اگر هر سه ضربه علیپور به جای تیر به تور می نشست او الان آقای گل نیم فصل بود. یوگیتا سوگیتا هم در زدن تیر به عدد سه رسید، تیر دروازه مانع ثبت اولین گل یک ژاپنی در تاریخ لیگ برتر شد.

دیگر بازیکنی که سه بار به تیر زد هم یک خارجی تازه وارد بود. ادی هرناندز از ذوب آهن. احتمال داشت اگر توپهای ادی گل می شد او همچنان به حضورش در ذوب ادامه می داد. این مهاجم در نیم فصل اول سه گل زد اما عملکردش مورد رضایت قرار نگرفت و جدا شد. محمد غلامی، سروش رفیعی، رضا درویشی و مرتضی تبریزی هم دو بار به تیر زدند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 105

به "یک مسئله در پرسپولیس: تیر دروازه!" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک مسئله در پرسپولیس: تیر دروازه!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مسئله در پرسپولیس: تیر دروازه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید