گزارش ، کرونا چالش های نظام جهانی را فاش کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، ویروس کرونا که در حال حاضر سرتاسر دنیا را در نوردیده، چالش ها و شکنندگی که نظام دنیای کنونی دارد را فاش نموده است.

گزارش ، کرونا چالش های نظام جهانی را فاش کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویروس کرونا در حال نمایان کردن شنمایندگی نظام لیبرال جهانی است که تعریف نماینده جامعه مدرن است.

مایک روجر نماینده جمهوری خواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا طی مقاله ای در پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا هیل نوشت: این یک تحول اتفاقی نیست بلکه این همه گیری و واکنش جهانی به آن هم اکنون در حال برملا کردن شکاف ها و تَرک هایی است که به وسیله غفلت، حذف و فرسایش عمدی پدید آمده اند.

وی در ادامه نوشت: پیامدهای این همه گیری باید همه ما را نگران نمایند چون ممکن است هیچگونه نظم جایگزینی وجود نداشته باشد و چه بسا هرج و مرج در سیستم جهانی پدید آید.

روجر اضافه نمود: پاسخ به این همه گیری و بهبود یافتن از آن باید اولویت نخست و بزرگتر باشد. اگر چه بلافاصه پس از آن، باید به محاسبه تاثیرات کناره رفتن آمریکا از رهبری و پیامدهای آن برای آینده پرداخت.

وی در خاتمه این مقاله نوشت که آمریکا باید به جهان به گونه ای بنگرد که واشنگتن را به عنوان بخش حیاتی برای نظم جهانی بدانند و آمریکا در این موضوع تنها یا جدا نیست.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 958

به "گزارش ، کرونا چالش های نظام جهانی را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ، کرونا چالش های نظام جهانی را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید