کیادربندسری: فدراسیون می خواهد در اسکی نباشم، چرا کمیته انضباطی تشکیل نمی دهند؟

به گزارش تایمر سرگرمی، اسکی باز ایران می گوید دلیل اینکه فدراسیون اجازه استفاده رایگان از پیست توچال را به او نمی دهد این است که حاضر به صحبت کردن و عذرخواهی از سرمربی تیم ملی نیست.

کیادربندسری: فدراسیون می خواهد در اسکی نباشم، چرا کمیته انضباطی تشکیل نمی دهند؟

به گزارش خبرنگاران، گویا فدراسیون اسکی خواسته تا محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی امکان استفاده رایگان از پیست اسکی توچال را نداشته باشند. کیادربندسری در این مورد به خبرنگاران گفت: اول هفته بود که در توچال اسکی کردیم و مسئله ای نبود اما بعد از ظهر آقای مرتضی ساوه شمشکی، رئیس هیات تهران تماس گرفت و گفت که آقای عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی از پیست توچال خواسته تا من و حسین ساوه شمشکی را راه ندهند و از امکانات این مجموعه به صورت رایگان استفاده نکنیم. با این شرایط می توانیم بلیت تهیه کنیم؛ فرض کنید علی دایی برای رفتن به استادیوم بلیت تهیه کند و بین طرفداران بنشیند! الان ما همین وضعیت را داریم. البته بعد از این ماجرا هنوز به توچال نرفتم که ببینم امکان استفاده رایگان دارم یا نه.

او حواشی سال گذشته و ادعای تبانی این اسکی باز در خصوص سرمربی و مسوولان برگزاری مسابقات را دلیل اقدام فعلی فدراسیون مطرح کرد و اضافه کرد: قبلا فدراسیون اسم ما را برای تمرین در توچال به مسوولان پیست می داد اما اکنون به دلیل اتفاقاتی که سال گذشته افتاد این کار را نکرد. با این وجود فدراسیون برای حل و رسیدگی به مسائل سال گذشته پیگیری نکرد. حتی بارها به وسیله افرادی پیام دادم که جلسه کمیته انضباطی را تشکیل بدهید، یا محکوم می شویم و کمیته ما را جریمه می نماید یا اینکه به حقمان می رسیم.

این اسکی باز ادامه داد: فدراسیون خبر داد که با من مسئله ای ندارد اما باید با سرمربی تیم ملی صحبت کنم در حالی که مشکل من بحث رفاقتی و شخصی نبوده که از او عذرخواهی کنم بلکه فنی بوده و مسائل فنی هم باید در کمیته انضباطی حل گردد.

او با بیان اینکه هیات اسکی استان تهران نام من و حسین ساوه شمشکی را برای استفاده از پیست توچال در لیست قرار داده است، اضافه کرد: درست است که سرمربی تیم ملی نمی خواهد من در تیم ملی باشم اما ورزشکار استان تهران که هستم. اختلاف ما با سرمربی فنی است و برای حل آن باید کمیته انضباطی تشکیل گردد. درست نیست بعضی افراد به خاطر اینکه قدرت دارند اینگونه مسائل شخصی و فنی را با هم یکی نمایند.

این اسکی باز در خصوص اینکه فدراسیون کد فیز او و حسین ساوه شمشکی را تمدید نکرده است، گفت: باید هر سال کد فیز را تمدید کنیم، قبلا خود فدراسیون این کار را انجام می داد و هزینه را پرداخت می کرد اما سال جاری گفتند ورزشکاران برای تمدید باید 350 هزار تومان به حساب فدراسیون واریز نمایند که ما هم هزینه را پرداخت کردیم و مدارک را به فدراسیون بردیم با این حال هنوز با من تماس نگرفتند اما به حسین گفتند که می خواهند کد فیزمان را غیر فعال نمایند.

او در این مورد ادامه داد: برای غیر فعال کردن کد فیز باید دلیلی منطقی به فدراسیون جهانی ارائه بدهند در غیر این صورت ورزشکار می تواند شکایت کند. از من وحسین که گذشت اما اگر همین شرایط را برای ورزشکاران کم سن و سال به وجود بیاورند، حکایتمان شبیه رشته هایی می گردد که ورزشکارانشان از ایران رفتند.

کیادربندسری اعلام کرد: من و حسین ساوه شمشکی سال ها در اردوی تیم ملی بودیم و به اردوها و مسابقات برون مرزی اعزام شدیم، برای این کار از بیت المال برایمان هزینه شده است اما اکنون با این رفتار تمام هزینه ها را دور می ریزند. من اگر مسابقه ندهم باز هم تجربیاتی دارم که می توانم آن ها را به جوان ترها انتقال بدهم اما اجازه نمی دهند و کاری می نمایند که ما در اسکی نباشیم. مدرسه اسکی ثبت نام می کنیم اما مخالفت می نمایند. حتی مطمئن هستم که دیگر در مجموعه ورزشی انقلاب هم نمی توانم ورزش کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 535

به "کیادربندسری: فدراسیون می خواهد در اسکی نباشم، چرا کمیته انضباطی تشکیل نمی دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیادربندسری: فدراسیون می خواهد در اسکی نباشم، چرا کمیته انضباطی تشکیل نمی دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید