یاری میلیاردی یک خواننده مشهور به بیمارستان بچه ها

به گزارش تایمر سرگرمی، جونگ کوک یکی از اعضای گروه موسیقی مشهور بی تی اس(BTS) به بیمارستان دانشگاه سئول 1 میلیارد وون اهدا کرد.

یاری میلیاردی یک خواننده مشهور به بیمارستان بچه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از آل کیپاپ، بیمارستان دانشگاه ملی سئول اخیرا خاطرنشان کرد که جونگ کوک، خواننده مشهور اهل کره جنوبی، 1 میلیارد وون به بیمارستان بچه ها دانشگاه ملی سئول اهدا نموده است.

به گفته بیمارستان دانشگاه ملی سئول، جونگ کوک یک میلیارد وون به بیمارستان بچه ها دانشگاه ملی سئول تحویل داده است تا از این مبلغ به نفع بچه ها بیمار و خانواده هایشان استفاده نمایند. این یاری مالی قرار است برای درمان بچه ها خانواده های کم عایدی و برای پروژه مرکز مراقبت یکپارچه دانشگاه ملی سئول استفاده گردد.

جونگ کوک که این روزها معروفیت جهانی دارد، اعلام نموده که امیدوار است به وسیله این یاری، از بچه های که در رنج هستند حمایت کند تا بتوانند در سلامتی، لبخند بزنند.

جونگ کوک در ژوئن 2013 به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی BTS در صنعت موسیقی آغاز به کار کرد. اعضای این گروه به عنوان سلبریتی هایی جهانی، به طور پیوسته یاری های خیر خواهانه گروهی انجام می دهند.

در ژانویه 2017 میلادی بود که گروه BTS، صد میلیون وون به شورای خانواده 416، که متشکل از خانواده های داغدار فاجعه کشتی Sewol بود، اهدا کرد. در آن موقع، هر یک از 7 عضو این گروه موسیقی 10 میلیون وون و آژانس موسیقی آنها 30 میلیون وون به این مبلغ افزود تا در مجموع، 100 میلیون وون به این خانواده ها یاری مالی گردد.

بعلاوه این گروه یاری ها و اقداماتی برای برطرف خشونت علیه بچه ها و نوجوانان انجام داده اند.

بی تی اس بعلاوه یک یاری مالی گروهی نیز در طول پاندمی کووید-19 انجام داد. در سال 2020، اعضای BTS همراه با آژانس Big Hit Musis، یک میلیون دلار (تقریباً 1.2 میلیارد وون) به سازمان های مرتبط با کمپین ضد نژادپرستی BLACK LIVE MATTER اهدا کردند. در نتیجه بسیاری از هواداران آنها نیز به این کمپین پیوستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2209

به "یاری میلیاردی یک خواننده مشهور به بیمارستان بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری میلیاردی یک خواننده مشهور به بیمارستان بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید