یاری اقتصادی دو میلیاردی به فدراسیون کشتی از مطالبات سال قبل بود!

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقم پرداختی کمیته ملی المپیک به 46 فدراسیون به عنوان مرحله نخست تخصیص بودجه از محل اعتبارات امسال در حالی اعلام شد که لیست منتشره به هیچ عنوان به مذاق اهالی کشتی خوش نیامد. گوش شکسته های کشورمان معتقدند رقم پرداختی کمیته ملی المپیک به رشته های المپیکی با توجه به تعداد سهمیه فدراسیون ها به هیچ عنوان عادلانه نیست و باعث گلایه آنها شده است.

یاری اقتصادی دو میلیاردی به فدراسیون کشتی از مطالبات سال قبل بود!

طبق جدول مرحله نخست تخصیص بودجه کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها، به عنوان مثال سهم تکواندو به عنوان یکی از رشته های المپیکی 599 میلیون تومان و رشته وزنه برداری 562 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. کشتی نیز با توجه به افتخارات و البته وسعت اقدامات تجهیز و آماده سازی آزاد و فرنگی کاران برای المپیک، سهم 605 میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است.

اهالی کشتی معتقدند تخصیص این بودجه با توجه به 12 سهمیه کشتی آزاد و فرنگی در المپیک، در مقایسه با سهمیه های محدود وزنه برداری و تکواندو در این آوردگاه به هیچ عنوان منطقی و عادلانه نیست و متولیان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید با در نظر دریافت تعداد سهمیه فدراسیون های المپیکی، بودجه را تقسیم و به حساب آنها واریز می کردند.

از سوئی دیگر گویا دو میلیارد تومانی هم که به تازگی تحت عنوان یاری اقتصادی از سوی کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون کشتی واریز شده، در واقع از همان محل سه میلیارد تومان طلب سال گذشته فدراسیون کشتی از وزارت ورزش برداشت شده است. مبلغی که وزارت ورزش از حساب مطالبات کشتی، برداشت و به حساب کمیته ملی المپیک واریز نموده تا این کمیته نیز همین مبلغ را به عنوان حمایت اقتصادی به فدراسیون کشتی پرداخت کند! این موضوع در گفتگوی یکی از مسئولان کشتی با خبرنگاران مورد تایید نهاده شد.

گفته می گردد پرداخت این دو میلیارد از سه میلیارد تومان طلب کشتی نیز مدتها از سوی ژاله فرامرزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بلاتکلیف مانده بوده که گویا با پیگیری های مستمر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، انتها به عنوان حمایت اقتصادی به وسیله کمیته ملی المپیک پرداخت شده است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1079

به "یاری اقتصادی دو میلیاردی به فدراسیون کشتی از مطالبات سال قبل بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری اقتصادی دو میلیاردی به فدراسیون کشتی از مطالبات سال قبل بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید