کمندانی: به موفقیت تیم پدیده خوش بین هستم، برای کسب سهمیه آسیا می جنگیم

به گزارش تایمر سرگرمی، هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد، این تیم برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کوشش خواهد نمود.

کمندانی: به موفقیت تیم پدیده خوش بین هستم، برای کسب سهمیه آسیا می جنگیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

میلاد کمندانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط پدیده در فصل نقل وانتقالات گفت: ما حدود یک هفته است که تمرینات مان را شروع نموده ایم و باشگاه هم کوشش می نماید تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کند. خوشبختانه بازیکنانی خوبی به تیم اضافه شده اند و من به موفقیت تیم برای فصل جدید خوش بین هستم. ما برای کسب سهمیه آسیا می جنگیم و سال جاری می خواهیم خودمان را نشان بدهیم.

وی در ادامه به شرایط خودش اشاره نمود و گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و رفته رفته خودم را به آمادگی کامل می رسانم. من برای این فصل خیلی برنامه دارم و می خواهم بهترین عملکرد را در پدیده داشته باشم. فقط امیدوارم مصدوم نشوم و آرزو می کنم که هیچ کدام از بازیکنان لیگ رجحان در فصل جدید مصدوم نشوند.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در سرانجام توضیح داد: امیدوارم سال جاری بالاخره در استادیوم امام رضا (ع) به میدان برویم. این استادیوم در داخل شهر است و مطمئناً طرفداران زیادی می توانند بازی های پدیده و سیاه جامگان را تماشا نمایند. امیدوارم شرایط برای انجام بازی های ما در این استادیوم مدرن فراهم گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 652

به "کمندانی: به موفقیت تیم پدیده خوش بین هستم، برای کسب سهمیه آسیا می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمندانی: به موفقیت تیم پدیده خوش بین هستم، برای کسب سهمیه آسیا می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید