کشاورز: داوری در نتیجه بازی ما مقابل شهروند تأثیرگذار بود، کاملاً آماده بازی در آسیا هستیم

به گزارش تایمر سرگرمی، کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان داوری ملاقات این تیم مقابل شهروند ساری را در نتیجه تساوی آن ملاقات تأثیرگذار دانست.

کشاورز: داوری در نتیجه بازی ما مقابل شهروند تأثیرگذار بود، کاملاً آماده بازی در آسیا هستیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره آمادگی تیم گیتی پسند برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: کاملاً آماده هستیم. ما تمرینات مان را خیلی زودتر از سایر تیم ها آغاز کردیم و بدنسازی خوبی را هم انجام دادیم. ما به بازی های لیگ برتر هم به چشم بازی های تدارکاتی نگاه کردیم. از لحاظ بدنی و فنی آماده مسابقات هستیم و به امید خدا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی در واکنش به این پرسش که قطعاً هدف تیم گیتی پسند قهرمانی در پیکارهای آسیایی است، توضیح داد: بله، به طور حتم هدف مان قهرمانی آسیاست، اما از رسانه ها و تمام فوتسالی ها خواهش می کنم در این مدت، به گیتی پسند به چشم گیتی پسند ایران نگاه گردد. مطمئنم همین طور هم خواهد بود، اما خواهش می کنم به چشم ملی به این تیم نگاه کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره تساوی 3 - 3 تیم گیتی پسند مقابل شهروند ساری در هفته چهارم لیگ برتر، مطرح کرد: بازی خوبی بود و تماشاگرانی که در سالن بودند از تماشای بازی لذت بردند، اما به نظرم داوری در نتیجه بازی تأثیر مستقیم داشت. با تمام احترامی که برای داوران قائلم، اما آنها با سوت های مکرر تیم ما را عصبی کردند و خطاهای بی موردی را به نفع حریف می گرفتند. همان طور که گفتم داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 655

به "کشاورز: داوری در نتیجه بازی ما مقابل شهروند تأثیرگذار بود، کاملاً آماده بازی در آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورز: داوری در نتیجه بازی ما مقابل شهروند تأثیرگذار بود، کاملاً آماده بازی در آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید