کرونا در اروپا، ابتلای 10 کارمند سازمان ملل؛ کمپ پناهجویان در یونان قرنطینه شد

به گزارش تایمر سرگرمی، در ادامه فرایند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در اروپا، 10 کارمند مقر سازمان ملل در وین به این بیماری مبتلا شدند.

کرونا در اروپا، ابتلای 10 کارمند سازمان ملل؛ کمپ پناهجویان در یونان قرنطینه شد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، افزایش شیوع ویروس کرونا در دنیا، شمار مبتلایان در مقر سازمان ملل در وین را به 10 نفر رساند و کمپ پناه جویان سوری در یونان را به قرنطینه کشاند.

به نوشته پایگاه اینترنتی سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو)، مقامات مقر سازمان ملل در وین اعلام کردند با ابتلای یکی از کارمندان دفتر مبارزه با جرم و قاچاق مواد مخدر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان به این بیماری در این مقر به 10 نفر رسید.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز نوشت، دولت یونان کمپ پناهجویان سوری در این کشور را به دلیل ابتلای 20 پناهجو به ویروس کرونا قرنطینه نموده است.

مقامات دولت یونان گفتند، پناهجویانی که تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده است فاقد علائم ظاهری ابتلا به این بیماری هستند. تا کنون این آزمایش بر روی 67 پناهجو اجرا شده و آزمایشات بیشتر نیز در دست انجام است.

تا کنون در یونان 1415 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 50 نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

همچنین بر اساس داده های مربوط به امنیت اجتماعی در اسپانیا که از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا رتبه دوم را دارد، از زمان شیوع این بیماری نزدیک به 900 هزار نفر شغل خود را از دست داده اند.

جوزپه کنته نخست وزیر ایتالیان روز پنجشنبه ملی کردن کسب وکارها در این کشور را رد کرد و گفت ممکن است سرمایه گذاران سودجو از فرصت کاهش ارزش آن ها درخلال شیوع ویروس کرونا استفاده نموده و دارایی هایی نظیر بانک ها و شرکت های بیمه را تصاحب نمایند.

اورسولا فن در لاین رئیس کمیسیون اروپا از کشورهای اروپایی درخواست کرد در مبارزه با ویروس کرون همبستگی بیشتری از خود نشان دهند. وی از یاری 100 میلیارد یورویی به کشورهای متحمل بیشترین آسیب از ویروس کرونا، از جمله ایتالیا اطلاع داد.

دبیرکل سازمان بهداشت دنیای نیز با ابراز نگرانی از افزایش شیوع کرونا در دنیا گفت به زودی شمار مبتلایان در دنیا به مرز یک میلیون نفر و شمار قربانیان به 50 هزار نفر خواهد رسید.

خ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 773

به "کرونا در اروپا، ابتلای 10 کارمند سازمان ملل؛ کمپ پناهجویان در یونان قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، ابتلای 10 کارمند سازمان ملل؛ کمپ پناهجویان در یونان قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید