چین:روابط مالی ما با پاکستان تقویت می گردد، آمریکا علیه ما توطئه می نماید

به گزارش تایمر سرگرمی، سفیر چین در پاکستان از گسترش روابط دو کشور در سال آینده خبر داده و بیان کرد: ارزشی برای کوشش های آمریکا قائل نیستیم.

چین:روابط مالی ما با پاکستان تقویت می گردد، آمریکا علیه ما توطئه می نماید

با تور چین ارزان قیمت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز؛ یاو جنگ سفیر چین در پاکستان گفت: همکاری های مالی پکن و اسلام آباد در سال 2020 به کریدور مالی مشترک دو کشور(سی پیک) محدود نخواهد شد.

وی توضیح داد: ما همکاران استراتژیک هم هستیم و تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد تا خط قرمز دفاعی هم باشیم و روابط خود را در این حوزه نیز گسترش دهیم.

سفیر چین در پاکستان گفت: وزارت خارجه آمریکا دائم در کوشش است تا مردم پاکستان را به سی پیک بدبین کند ولی در حقیقت آنها هیچ اطلاعاتی در مورد این پروژه ندارند.

یاو جنگ تاکید نمود: آمریکا از دیدن روابط خوب میان پاکستان و چین نگران است و می داند که منافع یک جانبه واشنگتن در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی اضافه نمود: ما از سوی افغانستان و کشورهای آسیای میانه خطرات بزرگی را حس می کنیم و می دانیم که آمریکا علیه ما در این کشورها توطئه می نماید.

اخیرا معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام نموده بود: سی پیک مجهولات زیادی برای اقتصاد پاکستان به همراه دارد و باعث افزایش بدهی های خارجی اسلام آباد می گردد.

لازم به ذکر است دولت پکن ضمن سرمایه گذاری 46 میلیارد دلاری در خاک پاکستان در کوشش است تا کریدور مالی مشترک دو کشور را هر چه سریع تر به بهره برداری کامل برساند.

این کریدور مالی جهت چین به سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس را که تامین کننده اصلی نفت برای چین هستند 13 هزار کیلومتر نزدیک تر می نماید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 595

به "چین:روابط مالی ما با پاکستان تقویت می گردد، آمریکا علیه ما توطئه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین:روابط مالی ما با پاکستان تقویت می گردد، آمریکا علیه ما توطئه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید