پس از سامسونگ، ال جی کارخانه خود را به دلیل کرونا تعطیل کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، شرکت ال جی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارخانه خود را در گومی کره جنوبی تعطیل کرد. به نظر می رسد شیوع کرونا قرار است به کارخانه های فناوری در کره جنوبی فشار زیادی وارد کند.

پس از سامسونگ، ال جی کارخانه خود را به دلیل کرونا تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در این گزارش ادعا شده است که کرونای یک کارگر مثبت تشخیص داده شده است و ال جی میخواهد این کارخانه را به منظور ضد عفونی کردن تأسیسات خود تعطیل کند.

مدتی پیش نیز سامسونگ به دلیل یک مورد تایید شده از کرونا در کارخانه گومی، این شعبه خود را تعطیل کرد. این کارخانه وظیفه ساخت واحدهای مهمی مثل گلکسی Z Flip و گلکسیS20 را داراست. افزون بر این ها، ال جی به علت شیوع ویروس کرونا، کارخانه گومی خود را که همسایه سامسونگ است، تعطیل کرد.

این شعبه ال جی تامین کننده اصلی ماژول های دوربین برای آیفون اپل و همچنین سایر اجزای آن است. گومی هم استانی شهر دایگو است که بیشتر موارد کرونای کره جنوبی در آن دیده شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 726

به "پس از سامسونگ، ال جی کارخانه خود را به دلیل کرونا تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از سامسونگ، ال جی کارخانه خود را به دلیل کرونا تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید