پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبرداد.

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمران اهواز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: معمولا هر ساله از اسفند ماه فرایند جذب دانشجو بدون آزمون (استعدادهای درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد شروع می گردد که مطابق با آیین نامه جذب دانشجو بر اساس ظرفیت های بدون آزمون تعیین می گردد.

وی اضافه کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه استعدادهای درخشان به نشانی derakhshan.scu.ac.ir مراجعه و شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو بدون آزمون را مطالعه نمایند. درصورتی که واجد شرایط پذیرش بدون آزمون بودند، حتما شرکت نمایند. معمولا دانشجویان رتبه اول و دوم هر رشته نسبت به ورودی خود، واجد شرایط در جذب دانشجو کارشناسی ارشد بدون آزمون هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ما از دانشگاه های دیگر نیز مایل به جذب دانشجو بدون آزمون هستیم، گفت: مهلت ثبت نام معمولا تا خاتمه اسفند ادامه دارد. تا اردیبهشت پفراینده دانشجویانی که درخواست داده اند، آنالیز و پس از آن آمار به سازمان سنجش ارسال می گردد.

جلیلی فر در خاتمه اعلام کرد: تقریبا حدود 20 درصد از کل دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز، بدون آزمون (استعدادهای درخشان) پذیرفته می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 724

به "پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمران اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمران اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید