واکنش تازه لاوروف به خروج آمریکا از پیمان هسته ای

به گزارش تایمر سرگرمی، ایسنا نوشت: وزیر خارجه روسیه گفت: از نظر مسکو تصمیم آمریکا برای خروج از پیمان منع تسلیحات اتمی میان برد قطعی شده و اجرای آن در حال اجرا است.

واکنش تازه لاوروف به خروج آمریکا از پیمان هسته ای

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در برنامه شبکه تلویزیونی روسیه گفت: این یک حقیقت عینی است که آمریکا تصمیم خود را برای خروج از پیمان 987 گرفته و در حال محقق ساختن آن است.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین در ادامه صحبت هایش گفت: مسکو در حال حاضر خودش را برای واکنش در صورت خروج آمریکا از پیمان مذکور آماده می نماید. یک هفته قبل، چند روز پیش از آنکه آمریکا اعلام کند که قصد خروج دارد، فهرستی از سوالات و نگرانی های مربوط به این پیمان به وسیله سفارت آمریکا در مسکو به وزارت خارجه روسیه داده شد. این فهرست در واکنش به درخواست مسکو برای مطرح کردن نگرانی های مرتبط با ادامه پیمان از سوی مسکو ارائه شده است.

لاوروف ادامه داد: ما این فهرست را به وزارت دفاع و سایر آژانس های دولتی دادیم تا آنها به شکایات رسیدگی نمایند و بر روی پاسخی که قرار است به نگرانی های آمریکا داده گردد، کار می کنیم.

وی همچنین گفت: روسیه از تمایل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در همکاری مشترک برای مقابله با تروریسم و امنیت سایبری استقبال می نماید.

523

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 66

به "واکنش تازه لاوروف به خروج آمریکا از پیمان هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تازه لاوروف به خروج آمریکا از پیمان هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید