هرگونه عملیات مرمتی در محور میانی چهارباغ اصفهان براساس طرح مصوب میراث فرهنگی اجرا می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در نشست مشترک با مدیرکل حفظ و احیای معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور، کارشناسان ارشد این معاونت و مسئولان شهرداری اصفهان تاکید نمود: اجرای هرگونه عملیات مرمتی در محور میانی چهارباغ اصفهان بر اساس طرح مصوب سازمان میراث فرهنگی کشور صورت می پذیرد.

هرگونه عملیات مرمتی در محور میانی چهارباغ اصفهان براساس طرح مصوب میراث فرهنگی اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، ظهر امروز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه، با حضور سید هادی احمدی روئینی مدیر کل حفظ و احیا و کارشناسان ارشد معاونت میراث فرهنگی کشور، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان و تنی چند از مدیران میراث فرهنگی استان و شهرداری اصفهان نشست آنالیز طرح احیاء چهارباغ عباسی اصفهان برگزار گردید.

در این نشست، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با ایراد سخنانی تاکید نمود: خوشبختانه با برنامه ریزی های به عمل آمده، اولین مرحله از طرح احیاء چهارباغ عباسی در راستای پیاده راه سازی این محور با موفقیت اجرا شد.

او به همین دلیل تاکید نمود: در دومین مرحله از این طرح که از سال گذشته شروع شد، ساماندهی محور میانی چهارباغ عباسی نیز شروع شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان توضیح داد: در این مرحله در بدو امر طرح ساماندهی توسط شهرداری اصفهان و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان تهیه و جهت تصویب به سازمان میراث فرهنگی کشور ارسال شده است.

الله کمک اضافه نمود: آنچه که محور فعالیتهای ما در چهارباغ خواهد بود، بدون شک طرح مصوب سازمان میراث فرهنگی کشور است، لذا به مسئولان شهرداری اصفهان تاکید نمودیم هرگونه طرح اجرائی در محور چهارباغ بر اساس این طرح می باشد، لذا هرگونه اجرای طرح در این مجموعه پیش از ابلاغ طرح مصوب، می بایست بر اساس طرح مصوب سازمان میراث فرهنگی تطبیق داده گردد، لذا بر این اساس هرگونه مغایرت با این طرح می بایست اصلاح گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد و گفت: با توجه به حساسیتهای موجود در محور چهارباغ عباسی، اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از آمادگی لازم جهت دریافت پیشنهادات دوستداران و صاحبنظران میراث فرهنگی در راستای بهبود عملکرد در حوزه ساماندهی محور میانی چهارباغ عباسی برخوردار است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 177

به "هرگونه عملیات مرمتی در محور میانی چهارباغ اصفهان براساس طرح مصوب میراث فرهنگی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه عملیات مرمتی در محور میانی چهارباغ اصفهان براساس طرح مصوب میراث فرهنگی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید