نوری: بعضی ها دنبال حاشیه سازی و شیطنت برای استقلال هستند، سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد

به گزارش تایمر سرگرمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی ها در پی حاشیه سازی برای استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند.

نوری: بعضی ها دنبال حاشیه سازی و شیطنت برای استقلال هستند، سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای ملاقات هفته چهارم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: استقلال در سه ملاقات گذشته خود سه برد بدست آورده است و شرایط خوبی دارد. بازیکنان از هفته پنجم، ششم هماهنگ تر شده و با حضور نفرات خارجی تیم خوبی خواهند شد. تنها نگرانی من نداشتن بازیساز است که اگر یک بازیکن بازیساز بیاورند استقلال مدعی اصلی قهرمانی می گردد.

وی با اشاره به ملاقات استقلال با فجر یادآور شد: سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد تا در صورت لغزش سایر تیم های مدعی فاصله امتیازی اش را بیشتر کند. فجر تیم خوب و سختکوشی است و اصلا نباید این تیم را دست کم گرفت، اما بازیکنان استقلال آنقدر توانایی دارند که راحت در شیراز فجر را شکست دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی گویم استقلال تیم صد در صدی است، اما شرایط بهتری به نسبت سال گذشته دارد. طرفداران سال جاری به غیر از قهرمانی چیزی نمی خواهند و امیدوارم خواسته آنها برآورده گردد. خیلی ها دنبال حاشیه سازی و شیطنت برای استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند. بازیکنان و مربیان باید مراقب باشند تا با کسب قهرمانی به دهان کسانی بزنند که دوست ندارند استقلال قهرمان گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1887

به "نوری: بعضی ها دنبال حاشیه سازی و شیطنت برای استقلال هستند، سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: بعضی ها دنبال حاشیه سازی و شیطنت برای استقلال هستند، سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید