نورشرق: عقد قرارداد خارجی های فعلی با باشگاه های دیگر هم ممنوع است

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال تأکید کرد بازیکنان و مربیان خارجی فعلی شاغل در فوتبال ایران فقط حق تمدید قرارداد با باشگاه های فعلی خود را دارند.

نورشرق: عقد قرارداد خارجی های فعلی با باشگاه های دیگر هم ممنوع است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال درباره مصوبه اخیر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل جابجایی، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سوم شهریور ماه سال جاری، موضوعات مختلفی را در ارتباط با این موضوع، مورد تصویب قراردادند. یکی از تصمیمات مهم این جلسه این بود که با توجه به اتخاذ تصمیم و مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ، جذب بازیکن و مربی خارجی برای فصل آینده برای تمام باشگاه های کشور ممنوع است.

وی ادامه داد: این تصمیم به دلیل محدودیت در منابع ارزی از یک سو و همچنین محدودیت در نقل وانتقال ارز از سوی دیگر گرفته شد و در واقع مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ، به منظور کمک به تنظیم و تنسیق شرایط مالی باشگاه های کشور، مورد تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفت.

رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال گفت : آنچه به عنوان استثناء بر این قاعده در نظر گرفته شد، این است که اگر باشگاهی با بازیکن یا مربی قرارداد داشته و بازیکن یا مربی مزبور آن باشگاه را تا انتها فصل قبل، همراهی کرده باشد، انعقاد قرارداد با وی بلامانع است اما عقد قرارداد با باشگاه های دیگر ممنوع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1173

به "نورشرق: عقد قرارداد خارجی های فعلی با باشگاه های دیگر هم ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورشرق: عقد قرارداد خارجی های فعلی با باشگاه های دیگر هم ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید