نساجی - پرسپولیس دوباره لغو می گردد؟

به گزارش تایمر سرگرمی، تیم های فوتبال نساجی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ملاقات معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند.

نساجی - پرسپولیس دوباره لغو می گردد؟

شرایط جوی قائمشهر در فاصله ساعاتی مانده به آغاز این مسابقه با بارش شدید باران و وزش باد همراه شده و دما هم حدود 12 تا 13 درجه کاهش داشته و اکنون حدود 4 درجه سانتی گراد است.

پس از صعود تیم نساجی به لیگ برتر لزوم ساخت سکو ها و احداث اسکوربرد سبب شد ماشین های سنگین برای این عملیات عمرانی مدام وارد زمین شوند و همین امر سیستم زهکشی چمن را با اختلال روبرو کرد. به همین دلیل در زمان بارندگی آب به شکل مناسبی از زمین تخلیه نمی گردد.

از صبح امروز تعدادی از عوامل این استادیوم سعی نموده اند با استفاده از پمپ آب و ابر، آب را از داخل زمین جمع آوری نمایند تا مسئله ای برای برگزاری بازی وجود نداشته باشد. البته شاید با افزایش شدت بارش باران شاید شرایط مطلوبی برای این زمین در زمان برگزاری بازی حاکم نگردد.

علی امینی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران هم گفت حدود ساعت 12 همراه غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران، نماینده محترم سازمان لیگ، ناظر داوری و تیم داوری برای آنالیز شرایط هوا و امکان برگزاری بازی از زمین استادیوم وطنی بازدید به عمل خواهد آمد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1397

به "نساجی - پرسپولیس دوباره لغو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی - پرسپولیس دوباره لغو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید