مهدی رسول پناه، یحیی گل محمدی را رسما به مناظره دعوت کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، مهدی رسول پناه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به دنبال اتفاقات اخیر، برای حضور در برنامه زنده فوتبال برتر و مناظره با یحیی گل محمدی اعلام آمادگی کرد.

مهدی رسول پناه، یحیی گل محمدی را رسما به مناظره دعوت کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدت هاست که مهدی رسول پناه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم دچار اختلاف شدید شده است. پس از انتشار ویدیوهایی از رسول پناه که در آن، وی در خیابان و در خودروی شخصی اش نقدها شدید و تندی را علیه گل محمدی و چند بازیکن پرسپولیس بیان کرد، گل محمدی هم علیه رییس پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس موضع گرفت.

این اتفاقات در نهایت به جدایی رسول پناه از پرسپولیس ختم شد اما این انتها کار نبود و رسول پناه هفته گذشته پس از نقدها گل محمدی، بیانیه ای 14 بندی منتشر و برای مناظره با سرمربی سرخپوشان اعلام آمادگی کرد.

این در حالی است که رسول پناه تاکید نموده تنها در صورتی حاضر است در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره این اتفاقات صحبت کند که یحیی گل محمدی هم حضور داشته باشد. از این رو وی در نامه ای به تهیه کننده برنامه فوتبال برتر آمادگی خود را برای حضور در این برنامه بیان کرد. اکنون باید دید گل محمدی حاضر است در مناظره با رسول پناه شرکت کند یا خیر.

متن کامل نامه رسول پناه به مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر به توضیح زیر است:

جناب آقای هاشمی

تهیه کننده محترم برنامه فوتبال برتر

با سلام

ضمن تبریک به طرفداران بابت پیروزی پرسپولیس که شادباشی به روح پیشکسوت فقید این باشگاه آقای مهرداد میناوند بود، همانگونه که در نامه سرگشاده اخیر نیز صراحتا اعلام داشته ام، به منظور تنویر افکار عمومی و تبیین بخشی از واقعیت های فوتبال ایران در محضر طرفداران و حقیقت جویان راستین فوتبال پاک، تمایل خود را برای حضور در برنامه وزین فوتبال برتر به طور زنده جهت مناظره با حضور فیزیکی آقای یحیی گل محمدی، در مورد مطالبی که در نامه عمومی منتشر یافته اینجانب بیان شده است، با کمال میل اعلام می نمایم.

شایان ذکر است عزم جدی اینجانب برای شرکت در آن برنامه و مناظره با سرمربی کنونی تیم، برای شفاف سازی مسائل مورد ادعاست. صلابت، اعتبار باشگاه و مکتب با عظمت پرسپولیس در عملکرد نمایان خواهد شد و فارغ از هرگونه اغراض شخصی خواهد بود. محبت فرمایید در اعلام پاسخ، جهت هماهنگی تسریع فرمایید.

با آرزوی توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران شما

مهدی رسول پناه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1445

به "مهدی رسول پناه، یحیی گل محمدی را رسما به مناظره دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی رسول پناه، یحیی گل محمدی را رسما به مناظره دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید